I BATTENS LED SONO L'AVVENU DI I LUMINARI BATTEN ?

led batten light

I luminari Batten sò in usu di più di 60 anni, chì furnisce una soluzione di illuminazione fantastica per i soffitti longu è altri lochi.Dapoi ch'elli sò stati prima introdutti sò stati principarmenti illuminati dalistelli fluorescenti.

U primu luminariu di batten saria statu assai voluminosu da i normi d'oghje;cù una lampadina 37mm T12 è un equipaggiu di cuntrollu pesante, di trasformatore.Seranu cunsiderati estremamente inefficienti in u nostru mondu mudernu, più eco-consciente.

Fortunatamente, i battens LED cuntempuranei anu fattu passi in u mercatu, è parenu esse u futuru di l'illuminazione di batten.

In questu articulu, esamineremu e differenze trà i dui tipi è ricumandemu battens LED per a vostra prupietà, sia un locu di travagliu o un ambiente domesticu.

Luminaire battens in u locu di travagliu: a necessità di cambiamenti

L'illuminazione di Batten sò longu staples di u locu di travagliu di l'uffiziu, postu chì offrenu strisce lunghe dritte di illuminazione sopra chì hè ideale per stu tipu d'ambiente.I nostri posti di travagliu sò cambiati dramaticamente da l'anni '60, ma e qualità chì avemu bisognu di e nostre luci restanu listessi.

Ancu oghje,listelli LEDsò venduti à u listessu tipu di lunghezze cum'è i so contraparti fluorescenti: 4, 5 è 6 piedi.Quessi sò dimensioni regulatori per i spazii di travagliu di l'uffiziu.Tuttavia, ci sò parechje cose chì cambianu nantu à i battens cumpresi l'usu di lampa, cumpunenti integrali è a so estetica.

I primi battens cunsistenu di un tubu fluoriscente nudu nantu à una spina d'acciaio plegata, nantu à quale pudete aghjunghje accessori cum'è riflettori.Questu hè raramente u casu più, postu chì l'imprese cercanu di migliurà l'aspettu di i so posti di travagliu, postu chì l'estetica mejorata hè stata dimustrata per purtà à una produtividade aumentata.

I battens LED sò ancu più efficienti in energia cà i so contraparti fluorescenti, cusì hè un bonus aghjuntu per i prupietari di l'affari di soldi.Questi cambiamenti in u mercatu di l'illuminazione di batten anu purtatu à una grande quantità di "retrofitting" in i posti di travagliu.

listelli led

Alan Tulla, l'editore tecnicu di Lux, hà spiegatu in dettagliu perchè i LED sò megliu cà fluorescenti, eseguendu paraguni trà i dui tipi.Un batten di 1,2 m cunvinziunali cù una sola lampada fluorescente T5 o T8 emette circa 2500 lumens - intantu, tutte e versioni LED chì Alan hà guardatu avianu una pruduzzione più grande.

Per esempiu, uFitting di Batten LED integratuda l'illuminazione Eastrong, emette un impressionante 3600 lumens è pruduce 3000K di luce bianca calda.

A maiò parte di i fabricatori offrenu una versione standard è alta produzzione quandu si tratta di luminarii LED.Fighjendu solu a putenza di u putere, u LED più altu di wattage hè equivalente à una lampada fluorescente doppia, chì mostra quantu eclissi u so predecessore in questa materia.

"L'illuminazione d'accentu" hè diventata un fattore sempre più impurtante in i posti di travagliu perchè migliurà l'aspettu è dunque a produtividade (cum'è citatu sopra).Ancu cù qualcosa di simplice cum'è un batten, vale a pena cunsiderà a distribuzione di luce, postu chì l'illuminazione ùn hè micca necessariu solu nantu à u pianu di travagliu o scrivania.

Di genere, un batten LED emette luce nantu à un raghju di 120 gradi.Una lampada fluorescente nuda vi daria un angulu più vicinu à 240 gradi (forse 180 gradi cù un diffusore).

U fasciu d'angolo più largu di luce pruvucarà più splendore nantu à i schermi di l'urdinatore di i travagliadori.Hè statu stabilitu chì l'abbagliamentu provoca mal di testa è un aumentu di l'assenteismu trà l'impiegati.Questu significa chì i fasci più focu di i battens LED sò cunsiderate u più desiderate da i patroni.

Una lampa fluorescente nuda splende un pocu di luce ascendente chì pò alleggerà u tettu è migliurà l'aspettu di un spaziu.Tuttavia, questu vene à a spesa di l'illuminazione horizontale.Hè preferibile avè a luce in un uffiziu focu annantu à u fondu è horizontale per scopi pratichi.

L'illuminazione ascendente è l'angolo di fasciu largu di i battens fluorescenti sò indicativi di perchè cunsumanu assai più putere cà i battens LED.Sò perditori in a manera di illuminazione una stanza.

Stallà i vostri novi battens LED: hè più simplice di ciò chì pudete pensà

Speremu chì questu articulu hà cunvince per unisce à a tendenza di retrofitting lampadine fluorescenti per quelli LED!Eccu una guida rapida nantu à cumu fà u cambiamentu - ancu - assicuratevi chì l'alimentazione di rete hè OFF mentre fate sta stallazione (è un electricista registratu hà da fà u travagliu elettricu).

  • Verificate se a vostra installazione esistente hà un ballast "starter è induttivu" o un ballast elettronicu.
  • Se tenete un tubu fluorescente cun un ballast di starter, pudete solu eliminà u starter è poi curtu circuitu e cunnessione attraversu u ballast induttivu.
  • Questu nega u ballast induttivu è significa chì pudete cunnette l'alimentazione di tensione di rete à u batten LED.
  • Cù un ballast elettronicu, duvete cutà i fili à u ballast da u circuitu.
  • Cunnette u filu neutru di rete à una estremità di u tubu LED è a rete vive à l'altru finale.U LED deve avà funziona bè.

Dunque, per riassume, cù un batten LED, avete solu bisognu di cunnette a rete in diretta à una estremità è a rete neutra à l'altru è poi funziunà!U cambiamentu hè estremamente simplice, i battens LED sò più efficienti in energia è più attrattivi.

Cù tutti questi punti in mente - ciò chì vi impedisce di rinfurzà e vostre lampade fluorescenti à i battens LED oghje!Pudete vede a nostra gamma completa dilistelli LEDvia stu ligame - hè una categuria sempre crescente di luci efficienti in energia in u nostru situ web.


Tempu di posta: 23-novembre-2021