Eastrong Lighting vi dice cumu sceglie u LED Batten Light giusto?

Cumpunenti diLuce di batten LED

U batten light hè principalmente cumpostu di quattru parti: basa d'aluminiu, parti di plastica, tappi finali è cumpunenti elettroni.Sicondu u corpu di lampade à dividisce, pò esse divisu in a struttura di u lampu superiore è u fondu di a struttura di lampa in dui parti.
In fatti, a luce di batten hè apparsu longu in a nostra vita,Batten LEDhè ciò chì di solitu chjamemu lampade à risparmiu energeticu.Hè in u batten light cumminatu cù a struttura di un ballast elettronicu di risparmiu d'energia in a cumpusizioni.Hè carattarizatu da l'aghjunzione di una struttura di partizione sottu u spaziu trà u ballast inferjuri è a struttura superiore.In a parti suttana di a struttura cumminata cù una struttura di cavità spaziu di zona di crescita, è a struttura hè circundatu da una quantità di buchi, pò esse usata per insulation multiple, dissipation di calore, etc., per assicurà chì i lampi di risparmiu d'energia pò esse usu nurmale a so vita.

Luci di batten LED

 

L'usu di luci di batten

Batten lights sò largamente usati in a nostra vita pratica, in più di l'intruduzioni parte di u campu di prumuzione, i batten lights sò ancu utili in parechje occasioni, cum'è: fabbriche, magazzini, attelli, parcheggi, corridori è altri lochi publichi.
L'usu di luci di batten pò esse cambiatu cambiendu a direzzione di u lampu per ottene un effettu di illuminazione tridimensionale;usendu luci batten da u lampu latu, vi ponu furmari un ombra di luce nant'à l 'uggettu, accussì avemu guardà à l 'uggettu avarà un sensu di gerarchia è sensu tridimensionale.Attraversu a luce di batten, l'articuli illuminati sembranu assai megliu!

Luce di batten LED

 

 

Cunsiglii di compra di luce batten

1, l 'acquistu di luci batten, in ordine à pò eliminà a compra di luci batten è articulation bracket di l'ombra, hè megliu à sceglie luci batten cù maschera trasparente à tramindui estremità di i luci batten, luci batten di i lati à u tipu di prudutti di docking senza saldatura, cusì chì l'effettu di l'illuminazione serà megliu.
2, l 'scelta di luce batten ancu cunsiderà a vita di u lume batten, sapemu chì, in fatti, assai prudutti nantu à u mercatu sò certi di i prudutti di qualità menu, avemu accattu luci batten, à sceglie l 'interfaccia di luce batten hè un nucleu di ramu batten light.
3, si deve dinù esse nutatu chì, quandu accattu, luci batten deve scuntrà i normi CE EU, oltri a sicurità, in fattu, i prudutti di certificazione CE sò prudutti chì risponde à i normi di u mercatu europeu.

Dopu avè lettu l'intruduzioni sopra à l'usu di lumi batten è cumpetenze di compra, avete una cunniscenza più prufonda di lumi batten, vulete sapè più cunniscenze nantu à lampade è lanterne, per piacè cuntinuà à pagà attente à l'illuminazione Eastrong.


Tempu di post: 10-Jan-2023