Quantu ne sapete di led batten light?

Sapete chì u primu luminariu di batten, cù a lampa fluorescente imballata in a scatula, hè statu cummercializatu più di 60 anni fà ?In quelli ghjorni hà avutu una lampada di halofosfatu di 37 mm di diametru (cunnisciutu cum'è T12) è pesante, tippu di trasformatore di cuntrollu di filu di ferita.Per i normi d'oghje, seria cunsideratu assai inefficace.

Certi primi battens sò custituiti puramente da un tubu fluoriscente nudu nantu à una spina d'acciaio biancu plegata à quale pudete aghjunghje accessori cum'è un riflettore.Oghje, tuttilistelli LEDanu un tipu di diffusore integrale è cusì i luminarii tendenu à esse o IP rated o avè una copertina ligeramente più attrattiva per l'applicazioni d'uffiziu è cummerciale.Avemu rivisatu i dui tipi.

Un batten di 1,2 m cunvinziunali cù una sola lampada fluorescente T5 o T8 emette circa 2500 lumens è tutte e versioni LED chì avemu vistu anu una pruduzzione più grande.A maiò parte di i fabricatori offrenu una versione standard è alta produzzione, cù u LED di più altu wattage equivalenti à una lampada fluorescente doppia.

Sè vo site retrofitting nantu à una basa per una, decide s'ellu vulete un livellu di illuminazione simili o più grande.Se vulete a stessa quantità di luce, pudete risparmià energia usendu una versione LED di wattage più bassu.Ricurdatevi di paragunà cum'è cum'è.Una luminaria fluorescente polverosa cù un vechju tubu puderia emette solu a mità di a luce chì facia quandu era novu.Ùn paragunate micca cù un LED chì si mette direttamente fora di a scatula.
Se, invece, vulete una illuminazione più grande, pudete esse capace di ottene senza aumentà u vostru cunsumu d'energia.

Ancu cù qualcosa simplice cum'è un batten, vale a pena cunsiderà a distribuzione di luce.A luce ùn hè micca necessariu solu nantu à u pianu di travagliu o scrivania.Di genere, anBatten LEDemette una luce di più di 120 gradi in basso, mentri una lampada fluorescente nuda seria più cum'è 240 gradi.o forse 180 cù un diffusore.Un fasciu largu angulu vi dà una migliore illuminazione nantu à a faccia di e persone, scaffali è tabelloni - è ancu più riflessi in i schermi di l'urdinatore !

Qualchi lumera ascendente pò esse desiderata per alluminà u tettu è "elevate" l'apparenza di u spaziu.Una lampada fluorescente nuda vi hà datu tuttu questu per difettu (à a spesa di una riduzione di l'illuminamentu horizontale) ma alcuniluminarie LEDpò avè una distribuzione discendente abbastanza stretta chì porta à i muri scuri.
Per quessa, a literatura chì vi dice chì l'illuminanza horizontale cumparatu cù un batten fluorescente ùn hè micca valore, salvu chì l'angolo di fasciu di i luminarii LED hè ancu datu.

Infine, verificate s'ellu vi vulete dim i luminaires.Qualchidunu di elli rivisiuti quì ùn puderanu micca esse dimmed, cum'è standard.

 

 

IP20 Slim LED Batten Light Input AC220V per rimpiazzà i fluorescenti unichi

Hà un corpu d'aluminiu extrusionatu biancu è un diffusore in policarbonate chì li dà una distribuzione di luce larga chì hè cunfortu è faciule à fighjà.Sembra cum'è un batten fluorescente eccettu chì dura trè volte più (una vita di 50 000 ore L70/B50).

Hè nicely miss together with fine joins between the different components.LED Batten, LED Batten Strip Light, LED Batten 6ft, 5ft, 4ft, 2ft, cuncepimentu compactu cù driver Tridonic è Osram, luminu à listelli di design slim cun un costu efficiente, largamente applicatu à l'illuminazione generale è à i parcheghji interni, industrie, negozi. , uffizii, scole ecc.

Ci hè una gamma di versioni On/Off, Microwace motion sensor, CCT tunable, DALI è emergenza.

Angolo di fascio largo 1200 mm 40 W LED Batten Fitting per rimpiazzare i doppi fluorescenti

Questa hè una unità compacta di 40 W, 1,2 m chì misura 80 mm di larghezza è chì sporge 67 mm da u tettu.L'alta prufundità significa chì hà abbastanza prufundità per allughjà i driver LED, per ùn esse oculati in tappi finali.
Una funzione veramente utile hè chì hà un interruttore oculatu in modu chì pudete sceglie di avè un output 3000K, 4000K o 6000K.Hè ugualmente in casa in una cucina, uffiziu, fabbrica o garage.

U corpu hè fattu di aluminiu verniciatu biancu è hà un diffusore di policarbonate.Questu significa chì hè còmode di guardà da tutte e direzzione.Ci hè ancu l'opzione di un sensoru di muvimentu di micru o cù un pacchettu d'urgenza di 3 ore.


Tempu di post: 28-aug-2020