LEDVANCE s'impegna à l'imballaggi sustinibili

Dopu à Signify, i prudutti LED di LEDVANCE anu ancu aduprà imballaggi senza plastica.

imballaggio ledvance senza plastica

Hè infurmatu chì Ledvance lancia un imballaggio senza plastica per i prudutti LED sottu a marca OSRAM.Fighjendu nantu à u sviluppu durevule, stu novu metudu di imballaggio di LEDVANCE pò risponde à i bisogni attuali senza compromette i bisogni futuri.Ledvance hà dettu chì a nova scatula di imballaggio ùn hè micca solu bona per l'ambiente è a prutezzione di l'ambiente, ma ancu purterà benefici tangibili quandu cumprà.

  • 100% riciclabile, 0% plastica

A nova scatula plegable LED di marca OSRAM è più ecologica prodotta da Ledvance pò esse riciclata 100%.Sò cumposti da 80% di materiali riciclati, completamente liberi di plastica, è ponu rimpiazzà u blister di plastica utilizatu prima.Cumprendu luci LED di marca OSRAM da LEDVANCE, ogni cunsumadore pò fà una vera cuntribuzione à u sviluppu durevule.

  • Travaglià inseme per creà un futuru più ecologicu

"Cù i nostri prudutti LED di risparmiu d'energia è durable, avemu furnitu à i clienti assai suluzioni d'illuminazione sustinibili. Ùn avemu micca aduprà plastica per imballaggi. Solu in Europa, riduceremu 225 tunnellate di rifiuti plastichi ogni annu ", Ledvance Spiegò Marc Gerster. , capu di gestione di vendita è partenarii in Europa Occidentale."Speremu di travaglià cù i nostri clienti è partenarii per fà a nostra propria cuntribuzione à creà un futuru cuscente di l'ambiente".

  • L'infurmazione chjaramente visibile è faciule da capisce

U disignu di l'imballu hè assai detallatu.U cartone robustu pò prutege in modu affidabile u pruduttu.À u listessu tempu, u grande pannellu di visibilità è l'aspettu di basa chjaru furnisce una vista senza ostaculi di u bulbe, a forma è u disignu.Tutte l'infurmazioni impurtanti cum'è wattage, lumens, vita, culore di luce è regulabilità sò ancu chjaramente è prominenti.Dunque, i clienti ponu truvà rapidamente è direttamente i prudutti chì anu bisognu.


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2020