NEW ARRIVAL-IP54 LED BATTEN

Introduzione di u produttu

U nostru batten LED IP54 hè una versione aghjurnata di i raccordi LED IP20 più venduti di Eastrong, cù un design innovativu di un corpu luminoso in materiale di policarbonate (PC) di classificazione IP54 è una basa di l'alloghji d'aluminiu.Resta l'aspettu classicu di batten LED è serà adattatu per più spazii d'applicazione è hè una bona opzione per alcuni clienti chì anu esigenza speciale.In più, una prutezzione di ingressu più altu hè avà dispunibule per questa gamma cum'è IP54.Hè un novu pruduttu per u mercatu, 2FT 4FT 5FT è 8FT sò dispunibili.On/Off standard, emergenza, sensu di muvimentu di microonde, DALI, è dimmable 0-10V per optional.

I lampi LED sò un sustitutu perfettu per i fittings fluorescenti tradiziunali, postu chì offrenu una illuminazione più luminosa cù un cunsumu energeticu più bassu.Cù l'ultime tecnulugia LED, sò più efficaci in u costu, eco-friendly, è ancu una longa vita chì necessitanu solu pocu mantenimentu.

In cunfrontu cù i prudutti simili in u mercatu, a nostra serie IP54 LED Batten sò tramindui cumpetitivi in ​​qualità è prezzi, serà una bona scelta per voi soprattuttu quandu cercate una gamma di luci LED batten per un ambiente umitu è ​​umitu, per esempiu, lavanderia. passaghju, parcheghju sotterraneo è corridor.

 batten led ip54

Funzioni di u produttu

√ Corpu luminoso estruso di doppia culore di alta qualità

√ IP54 a prova di umidità, a prova di polvere

√ 2FT 600mm 14W |4FT 1200mm 28W/38W |5FT 1500mm 38W / 55W

√ Chips LED SMD di marca cù alta efficienza di lumen

√ Driver Tridonic per una qualità stabile è una longa vita

√ Bona applicazione per l'illuminazione cummerciale è industriale, cum'è uffiziu, supermercatu, magazzinu

√ 5 anni di garanzia

√ Approvazione CE, RoHS

 

Dettagli di u produttu

√ Classe di prutezzione IP54 corpu luminoso.

√ Copertura di alta trasmissione di 95%, prutegge l'ochji cù una emissione di luce dolce è antiriflesso.

√ Pilotu di a marca mundiale Tridonic.

√ Chips LED SMD di marca cù alta efficienza di lumen.

√ Tavola LED d'aluminiu più grande per a dissipazione di u calore è una longa vita.

√ Bona applicazione per l'illuminazione cummerciale è industriale, cum'è uffiziu, supermercatu, magazzinu.Tipu IP54 soprattuttu adattatu per ambienti umidi è umidi, cum'è lavanderia, parcheghju sotterraneo è corridoio.


Tempu di Postu: 12-Jan-2022