Ferma Verticale in Abu Dhabi per pruduce lattuga fresca in u 3Q20

A pandemia hà urigatu à parechji paesi à affruntà u prublema di a sicurità alimentaria postu chì i blocchi anu minacciatu à e zone chì rispondenu assai à l'importazione di l'alimentariu.A pruduzzione alimentaria basata nantu à l'agrotecnulugia dimostra una suluzione fattibile per u prublema.Per esempiu, una nova splutazioni verticale in Abu Dhabi hà da esse lanciata in settembre per furnisce verdura fresca per l'UAE.

A cumpagnia di a splutazioni verticale, Smart Acres, hà stabilitu e strutture agricole verticali basate nantu à l'illuminazione LED è a tecnulugia IoT in Abu Dhabi in u Club di l'Ufficiali di e Forze Armate.A cumpagnia hà cullaburatu cù una cumpagnia coreana "n.thing" per a gestione di i prudutti cù un sistema intelligente IoT chì permette à a cultura di cunsumà menu risorse, ma ottene un rendimentu di produzzione megliu.

led cresce luce triproof

Sicondu Smart Acres, a splutazioni verticale pruducia 900 kg di greens à u mese.A cumpagnia hà inizialmente previstu di vende i culturi à l'alberghi è i ristoranti, ma per via di a pandemia di COVID-19, i vegetali freschi venderanu invece à l'individui.

Cù a missione di migliurà a sicurità alimentaria in l'Emirati Arabi Uniti è di sviluppà e capacità agricule di u paese, Smart Acres hà dettu chì a so tecnulugia furnisce una soluzione à e potenziali minacce socioeconomiche, cum'è pandemie è limitazioni climatiche.

Luce di tubu LED T8, luce di tubu LED, luce di tubu T8, luce di tubu LED, luce LED triproof IP65, luce LED triproof, luce LED Triproof.


Tempu di pubblicazione: 02-09-2020