5000 PCS LED Panel Frame Produzione è Spedizione

A nostra sucietà hà recentemente cumpletu un ordine per 5000 set disupporti di montaggio di luci di pannelli.Da a trasfurmazioni di materie prime cum'è u tagliu, punching, smussatura, à a spruzzatura di polvere, seguimu strettamente i standard di qualità di i nostri clienti.Prima di imballà, u nostru staffu di qualità inspeccionerà ogni dettagliu di u pruduttu, è ùn sò permessi micca deformazioni, graffii, punti neri, spraying di polveri irregolari è altri difetti.Siccomu i clienti anu u so propiu imballaggio persunalizatu, devenu aduprà e so propri marchi, etichette è schede d'istruzzioni.In quantu à l'imballu, usemu protettori d'angle per facilità di u pruduttu, per impediscenu a deformazione di u supportu durante u trasportu o u trasportu.

quadru di pannelli led

Avete bisognu à avè unKit di montaggio in superficieoKit di montaggio incassatuper i pannelli LED.

FRAME PANNELLI LED

Quattru metudi di stallazione di luci di pannelli LED

1. Suspendendu, Fixà i quattru fili di basa di u filu di sospensione à u tettu, è dopu cunnette i luci di u pannellu à i quattru fili di sospensione, è aghjustate l'altezza secondu e vostre preferenze.

pannellu di sospensione

2. Montatura incassata, prima misurà a dimensione di u quadru di muntatura recessed, poi disegnate è tagliate nantu à u tettu cù una penna, è installate u quadru di cunversione per installà u panel light.

sala viota

3. Muntamentu di superficia, Installa direttamente u quadru di superficia di u pannellu di luce nantu à u tettu di u locu desideratu, è poi stallà u pannellu di luce.

pannellu di montaggio in superficia

4. Incrustati, prima stallà una scanalatura di foglia nantu à u tettu, è dopu riparà uni pochi di supporti sporgenti in u spinu di u pannellu LED, è poi mette a luce di u pannellu in questu, in modu chì u supportu è a scanalatura di foglia nantu à u tettu coincidenu, pudete riparà nantu à u tettu.

pannellu integratu


Tempu di pubblicazione: Jul-10-2020