Vantaghji è disadvantages di i frames di muntatura d'aluminiu è di ferru

Cù l'usu generalizatu di luci di pannelli è l'emergenza di diversi stili di decoru è edifizii diffirenti, ci sò dui tipi di installazione per luci di pannelli: installazione superficia è installazione incassata.I nostri cornici montati in superficia sò dispunibuli in altezze di 50 mm, 70 mm è 75 mm è sò fatti di aluminiu è ferru dui materiali.U prossimu passu hè di presentà à i vantaghji è i disadvantages di l'aluminiu ècornici di superficia di ferru.

L'aluminiu hè più largamente utilizatu in tutti i campi di a vita perchè hà assai vantaghji, è parleraghju di ciò chì i so vantaghji specifichi sò dopu.

Vantaghji
svantaghji

1, pesu ligeru

I frames di superficia fatti di aluminiu sò più ligeri in pesu cumparatu cù altri cornici di ferru per via di a densità più bassa di l'aluminiu.

2 、 resistente à a corrosione naturale.

E persone chì amparanu a chimica anu da sapè chì l'aluminiu in l'aria pò reagisce cù l'ossigenu per pruduce un film d'ossidu d'aluminiu densu, chì prutege l'aluminiu da più reazioni.

3 、 Balance voltage

U sistema di supportu fotovoltaicu Conductive pò pruduce qualchì corrente debule per varii motivi, è u quadru d'aluminiu hà una conduttività assai bona pò equilibrà u currente per prevene certi accidenti.

4 、 Facile à fà

I profili d'aluminiu sò assai ligeri per via di a so bassa densità è sò assai faciuli di trasfurmà in e specificazioni richieste per sega, perforazione, perforazione, plegamentu è altri prucessi, cusì i frames di superficia d'aluminiu sò relativamente faciuli di fà, chì hè unu di i mutivi per quessa. hè largamente utilizatu.

5 、 resistenza à bassa temperatura

U quadru di lega d'aluminiu hè resistente à a temperatura assai bassu perchè cuntene metalli d'aluminiu, à u cuntrariu di certi altri supporti d'acciaio chì ùn sò micca cusì duru cum'è duverebbe esse per via di u prucessu di aghjunghje una resistenza à bassa temperatura.

6 、 Facile à riciclà

I cornici di muntatura d'aluminiu ùn causanu micca contaminazione dopu l'eliminazione è sò faciuli di riciclà.

Vantaghji è svantaghji di i frames di superficia di ferru.

1 、 Durezza, bona plasticità è tenacità

2 、 hà senza perdite, faciule da fà in una struttura ermetica

3, u prezzu hè vantaghju

4 、 Bona resistenza à l'usura, lustru metallicu

5、Pura resistenza à a corrosione, faciule da arrugginire

In sintesi, i cornici di ferru è d'aluminiu anu i so vantaghji è svantaghji è l'utilizatori ponu sceglie diverse cornici di muntatura secondu e so bisogni.Pudemu sempre furnisce supportu è campioni, per piacè sentite liberu di cuntattate cun noi pè ottene u catalogu è u listinu di prezzi.


Tempu di pubblicazione: 17-10-2022