Vantaghji di luci LED batten paragunatu à i luci alogeni tradiziunali

In cunfrontu cù lampade incandescenti o alogene ordinarie, lampade fluorescenti tradiziunali,LED battentelucihannu vantaghji evidenti:.

1.Super risparmiu d'energia: (salve u 90% di a fattura di l'electricità, 3 ~ 5 luci LED accese, u metru di l'electricità ordinariu ùn gira micca!) 

2. Super longa vita: (9-10 volte quella di lampi incandescenti è alogeni ordinali)

3. Calore ultra-bassu (temperatura di a superficia di a tazza di lampada di circa 60 gradi, lampade ordinarie riscaldanu estremamente altu, spotlights illuminati, toccu sarà caldu da un pezzu di pelle! (Shop rimpiazzatu cù luci LED, l'effettu di l'aria condizionata d'estate) sarà assai bonu oh) 

4. Bellu è generosu: (Romanzu di l'apparenza LED, stallatu in a casa, a tenda, micca nantu à a luce hè ancu un ughjettu decorativu)

5. Super prutezzione di l'ambiente: senza radiazione, senza strobe (fornitu d'energia di l'unità di corrente constante di bassa tensione, a luminosità di a luce hè sempre a stessa, ùn ci sarà micca sfarfallio, senza UV, senza onde elettromagnetiche)

LED Tube Light-2

Panoramica di i vantaghji di u LEDlampadina:

1. High quality SMD light-emitting chips, risparmiu energeticu notevuli.

A fonte di luce di ogni LEDsteccaadopta perle di lampada SMD chip 3528 impurtate di alta qualità, invece di diodi emettitori di luce piranha di cappellu di paglia ordinariu di pocu costu è di bassa qualità.l'efficienza luminosa di LED in cundizioni esistenti hè> 90lm / w.L'efficienza attuale di e lampade hè 2,5 ~ 3,5 volte quella di lampade fluorescenti generale, 8-10 volte quella di lampadine incandescenti ordinarie, è 3-4 volte quella di lampade di sodiu à alta pressione.Cù u rapidu aumentu di a luminosità LED, l'efficienza luminosa righjunghji 160lm / w, a lampada di sodiu 400W serà rimpiazzata da una lampada LED 100W.U LED adopta una tecnulugia di imballaggio avanzata altamente affidabile, guarantisci cumplettamente a super longa vita di LED, a vita di a fonte di luce pò ghjunghje à più di 50 000 ore.

2. Disegnu di distribuzione di luce eccellente.

U cuntrollu raghjone di a distribuzione di a luce assicura una luminosità è uniformità di a luce ideale, mentre eliminendu l'abbagliamentu LED, riducendu l'abbagliamentu causatu da cattiva luce, fatigue visuale è interferenza visuale, incarna cumplettamente u spiritu di "a tecnulugia hè orientata à e persone", è rende l'energia luminosa LED. usu à u massimu, senza contaminazione luminosa.A versione completamente traslucida usa un paralume spirale chì trasmette a luce per guarantisce a massima qualità di illuminazione è efficienza.

LED Tube Light-3

3. Fornitura di putenza custanti custanti intelligente.

Ogni modulu LED hè cuntrullatu in modu intelligente per assicurà un currente custanti precisu, indipendentemente da ogni cundizione anormale, assicurendu chì i LED funzionanu in un currente sicuru.

4. Bona termale- a conduttivitàdisignu.

Custodia d'aluminiu all-metallu, sustrato d'aluminiu dissipa in modu cumpletu è efficace u calore.Invece di u bordu di fibra di u mercatu, u tubu di PC dissipazione di calore simplice, a conduttività termica efficiente di a lega d'aluminiu, assicura in modu efficace i requisiti di dissipazione di calore di lampa LED è a vita di serviziu.À u listessu tempu fate u pruduttu più strettu è bellu.

5. Disegnu integratu unicu di lenti è paralume.

L'array di distanza di lenti quantifica u disignu di riunione di luce, è à u stessu tempu ghjoca un rolu protettivu, evitendu u perdu ripetutu di luce, riducendu a perdita di luce, è ancu riducendu u pesu di u pruduttu, rendendu a struttura di u produttu più simplice è rende u pruduttu più ligeru. è più magre.

Disegnu integratu unicu di lenti è paralume

6. Nisuna pressione alta, senza assorbimentu di polvera, senza alta temperatura, u paralume ùn invechjarà micca è giallu.

Elimina a riduzione di luminosità causata da l'innegrimentu di u paralume per via di l'alta pressione è l'assorbimentu di polvera, è elimina a riduzione di luminosità è l'accortezza di a vita causata da l'invechjamentu è l'ingiallimentu di a lampada per via di a cottura à alta temperatura.

7. Nisun ritardu in u principiu.

Ùn ci hè bisognu di aspittà è strobe, eliminendu a perdita di l'equipaggiu di illuminazione causata da u longu tempu di iniziu di lampade fluorescenti tradiziunali, tubi fluorescenti LED senza testa nera à e duie estremità, migliurà a luminosità di l'illuminazione.

8. resistente à stamping è resistenza à u scossa senza radiazione ultraviolet (uv) è infrared (ir)

Nisun filamentu è carcassa di vetru, nè prublema di rottura di lampa tradiziunale, nè dannu à u corpu umanu è nè radiazione.

9. Una varietà di sfumature di temperatura di u culore sò dispunibuli per a selezzione, cù un altu indice di rendering di culore è una bona resa di culore.

Elimina l'emozioni ipnotiche è deprimente causate da a bassa temperatura di u culore di i lampi di sodiu è l'alta temperatura di u culore di i lampi di mercuriu, è rende l'utilizatori più còmode.

10. Nisuna contaminazione à a reta.

Fattore di putenza> 0.9, distorsione armonica < 20%, EMIt risponde à i miri mundiali, riduce a perdita di energia in e linee di trasmissione è evita a contaminazione di interferenza di alta frequenza à a rete.


Tempu di post: 20-sep-2022