Disegnu di l'uffiziu, luce lineare LED chì ùn deve esse mancatu!

A luce lineare LED ùn solu dà un impattu visuale, ma ancu una estensione visuale, facendu a passeggiata di u spaziu più profonda è l'altezza di u pianu più aperta.A luce suave di e luci lineari, cù e so variazioni di luce è scura, rende u spaziu più tridimensionale è aumenta u sensu di ierarchia, creendu una bona atmosfera per l'ambienti generale.Oghje studieremu ciò chì hè l'illuminazione di linea.

01. Chì ghjè una luce di linea

02. Linea caratteristiche di prestazione di luce

03. L'applicazione di luci di linea

04. Installazione di luci di linea

01. Chì ghjè una luce di linea ?

A Line Light hè una luce decorativa flexible cù una bella carcassa d'aluminiu robusta, chjamata per a manera chì brilla cum'è una linea.

I nostri luci di linea cumuni sò generalmente installati nantu à i muri, i tetti è i gradini di u pianu, ma sò ancu largamente usati per a stallazione senza saldatura nantu à l'armarii, in una varietà di forme per risponde à i bisogni decorativi di diverse scene.In a stanza di fronte, per esempiu, uni pochi di fila nantu à a cima di u tettu, u tettu è i luci principali ponu esse aduprati senza decoru supplementu per dà à a stanza di fronte un sensu di dimensione è ghjerarchia cù una forma di linea unica.

luce lineareluce lineare led

 

02. Caratteristiche di u funziunamentu di luce lineari LED

  • Estetica

    Se u pruprietariu hà una obsessione sfarente per a bellezza, allora l'offerta di luce LED di linea pò esse perfettamente adattata à i so bisogni.Curve angolari su misura è culori esterni persunalizati sò dispunibuli per creà disinni unichi è accattivanti.

  • Luce direzionale

    A fonte di luce di linea hè direzzione è hè aduprata à grande effettu per creà un lavatu di muru.

  • Temperature di culore

    A temperatura di u culore di e luci di linea varieghja da u biancu frescu à u biancu caldu per creà diverse atmosfere in u spaziu.

  • Bassu cunsumu d'energia è longa vita

    A luce di linea LED hà un bassu cunsumu d'energia è una longa vita, tipicamente più di 50.000 ore.Pò esse usatu cum'è supplementu di luce, inseme cù a fonte di luce principale.In particulare, i prughjetti di decoru di l'uffiziu ponu esse designati per sceglie u schema di culore ghjusta per esce un sensu di l'atmosfera è cunsumà menu energia quandu hè attivatu per un bellu pezzu.

03. L'applicazione di luci di linea

  1. Corridori

    I corridori longu è stretti ùn sò micca bè illuminati è deprimenti, cusì l'illuminazione ordinaria ùn hè micca abbastanza per risponde à a dumanda.U vantaghju di l'usu di l'illuminazione di linea hè chì pò esse stallatu longu u muru, perchè a fonte di luce ùn hè micca cuncentrata in una certa pusizioni, mentre chì illumina u spaziu, ma hà ancu un effettu decorativu delicatu.

  2. I muri

    I muri monotoni sò decorati cù luci di linea + moldings chì ùn rompenu micca u tonu originale, ma ancu accentuate una estetica visuale più avanzata.

  3. Soffitti

    U più cumuni hè a linea di luce in u tettu di u salottu, chì hè utilizatu in una varietà di manere, tutti chì visualmente creanu una atmosfera più forte.

  4. Scala / sbarcu

    I luci di linea dissimulati sottu à a scala o utilizati com'è fonte di luce induttiva à u latu ùn sò micca solu esteticamente piacevuli, ma anu ancu un valore praticu.

luce lineare suspendu

04. Installazione di luci di linea

I trè tippi di stallazione più cumuni per l'illuminazione di linea, u pendente, a superficia o a stallazione incassata.

  • Installazione suspesa

    Suspendendu da u tettu cù un filu di pendu, più adattatu per stanze cù alture di tettu spaziose.Hè ancu ideale per creà l'illuminazione d'accentu è hè sopratuttu utilizatu in spazii spaziosi, sopra tavule di pranzu o sopra banchetti di reception, ecc.

  • Montaggio in superficia, ùn hè micca necessariu sfondate

    I lumi lineari montati in superficia sò stallati nantu à u tettu o a superficia di u muru, soprattuttu per situazioni induve l'altezza di u tettu rende u candelabro troppu bassu.Parechji prudutti finiti sò oghji assai dilicati è ponu esse riparati cù arnesi secondu a situazione.

  • Installazione incassata

    I luci lineari incassati sò incruciati in un muru, pavimentu o tettu per creà un effettu visualmente pianu mentre furnisce luce in una superficia plana.

installazione di luci lineari

suspenda a luce lineare led


Tempu di post: 17-May-2022