OSRAM Advanced Light illumina l'Aeroportu Internaziunale di Beijing Daxing

In u ghjugnu di u 2019, l'Aeroportu Internaziunale di Pechino Daxing hà sbarcatu ufficialmente è intrutu in a fase di accettazione, chì hè obligatu à fà chì u mondu si lamenta una volta di più di a velocità di l'infrastruttura cinese.Cum'è unu di i participanti in stu miraculu di l'infrastruttura, Osram hà aiutatu l'Aeroportu Internaziunale di Beijing Daxing à sviluppà a so luce avanzata cù u so schema di illuminazione digitale di risparmiu d'energia.A causa di u lucernariu cintrali, i lucernari di striscia, i lucernari di bolle è un gran numaru di disinni di vetru, tuttu l'edifiziu hà una illuminazione interna eccellente è u 70% di l'area core hà luce di ghjornu.In cunfrontu cù l'Aeroportu Internaziunale di Capitale, l'illuminazione interna di l'area core hè ridutta di più di 75%, è a stima di risparmiu energeticu hè più di 40%, chì pone una bona fundazione per u pianu generale di energia verde di l'edificiu.

4

1. Basatu nantu à insights in a struttura di l'aeroportu è e caratteristiche di l'illuminazione, a squadra OSRAM prupone una suluzione di illuminazione chì combina cunfortu, luminosità è efficienza energetica.Quasi a mità di i sistemi di illuminazione è di cuntrollu in l'area core dil'uffiziu cintrali sò furniti da OSRAM, cumpresi brillanti downlights high-powered è brillanti LED floodlights.

2. Un altru scopu di u sistema di illuminazione hè l'intelligenza.Osram hè impegnatu à creà u"u più avanzatu di u mondu"equipaggiu di illuminazione di l'aeroportu per l'Aeroportu Internaziunale di Beijing Daxing per ottene"autocontrollu".

3. "Pudemu participà à a custruzzione di un prughjettu d'altu prufilu in u mondu à l'Aeroportu Internaziunale di Beijing Daxing, in particulare l'uppurtunità di furnisce servizii di tecnulugia di illuminazione è equipaghji di illuminazione per i principali spazii publichi in u bastimentu.Semu assai fieri di questu!"OSRAM China U Signore Han Min, u capu di u dipartimentu di vendita di u distrittu, hà revelatu a piena fiducia.

5


Tempu di pubblicazione: 25-sep-2019