Chì ci hè a diffarenza trà u batten LED è a luce di tubu LED?

Sè vo site in u mercatu di suluzioni d'illuminazione, avete probabilmente scontru termini cum'è "LED batten" è "LED tubes".Ancu s'è sti dui tipi di luci parenu simili, in realtà anu parechje differenzi chjave.

batten led d'emergenza

Batten LEDsò spessu usati per l'illuminazione generale è anu una forma lineale.

Sò tipicamente aduprati in l'applicazioni di muntagna in superficia cum'è l'illuminazione di foyer, corridoio o garage.E barre di luce LED sò dispunibuli in una varietà di dimensioni, cù a barra di luce LED 4ft hè l'opzione più populari.Versatile in questa dimensione, pò esse usatu in una varietà di ambienti è hè una scelta eccellente per l'applicazioni residenziale è cummerciale.

Unu di i vantaghji diBatten LEDhè a so eccellente efficienza energetica.A tecnulugia LED usa menu energia cà e soluzioni di illuminazione tradiziunali, risparmiendu soldi nantu à e vostre bollette di l'electricità.Batten LEDdura ancu più di l'opzioni di illuminazione tradiziunali, risparmiendu i costi di mantenimentu à longu andà.

tubi LED, invece, sò spessu usati in applicazioni di illuminazione cummerciale o industriale.Sò spessu usati in l'illuminazione lineale sospesa è sò spessu usati per rimpiazzà i tubi fluoriscenti tradiziunali.Luci di tubu LEDsò dispunibuli in una varietà di dimensioni cumpresiLuci di tubu di 4ft LED.Questa dimensione hè versatile è pò esse usata in una varietà di ambienti cumpresi magazzini, fabbriche è uffizii.

● Unu di i vantaghji di i tubi di luce LED hè a so eccellente resa di culore, chì ponu migliurà l'aspettu generale è u sensu di u spaziu.Luci di tubu LEDfurnisce ancu una qualità di luce megliu cà l'opzioni di illuminazione tradiziunali, chì ponu aiutà à riduce a fatigue oculare è à migliurà a produtividade generale in u locu di travagliu.

LED Tube Light-3

▷▷▷ Sè vo circate una soluzione di illuminazione per l'applicazioni di illuminazione generale cum'è corridoi o garage, strisce LED sò una grande scelta.Tramindui i luci di slat LED è i luci di tubu LED sò grandi opzioni per una varietà di applicazioni, è a scelta di l'opzione ghjusta per u vostru spaziu dependerà di i vostri bisogni è preferenze uniche. Ùn importa micca u tipu di luce LED chì sceglite, assicuratevi di sceglie una qualità. pruduttu cù accessori di striscia LED affidabile per mantene u vostru sistema di illuminazione funziona in modu efficiente.


Tempu di post: Apr-27-2023