Cosa hè a luce LED triproof?

Luce LED triproofhè ecologicu per rimpiazzà i fluorescenti.Luce triproofhè pensatu per esse usatu in l'ambienti di travagliu più difficiuli.Hè impermeabile, antipolvere è resistente à a corrosione per furnisce l'illuminazione di alta qualità.

A cunchiglia di lega d'alta resistenza hè aduprata per a spruzzatura di a superficia speciale è u trattamentu di sigillatura, facendu uLuce LED IP65 tri-provaassai durable è longu.Ùn ci sarà micca fallimentu in usu à longu andà sottu temperatura alta è alta umidità è diversi ambienti corrosivi è duru.

ULuce LED IP65 tri provaL'attrezzatura hà una funzione anti-attaccu è pò resiste à 5-20 joules d'impattu.

Inoltre, i connettori è i tappi di l'attrezzatura di luci tri-prova sò doppiu insulated, è u so grossu assicura chì e cunnessione chjave ùn affettanu micca l'illuminazione per via di a fusione à alta temperatura.

Questi mostranu chì i nostriLuce LED tri-provahè estremamente robusta.Hè per quessa chì i nostri apparecchi sò a megliu suluzione di illuminazione chì pudete fidà.

applicazione-di-led-tri-prova-luci

 

I seguenti vantaghji / caratteristiche illustranu più cumpletamente chì EastrongLuce LED tri-provahè u megliu attellu di illuminazione.

  • Risparmia energia
    A luce LED Tri-proof pò salvà l'85% di l'energia cumparatu cù lampade fluorescenti tradiziunali.Risparmiate i vostri costi di energia più cà i lampi tradiziunali à a stessa qualità di illuminazione o più altu.
  • Anti-glare
    Luce LED tri-prova I pezzi di trasmissione di luce sò ottimisati è cuncepiti cù principii ottichi di illuminazione avanzati, luce uniforme, senza ghosting, senza splendore, facendu adattatu per e zone di produzzione in fabbrica, scole, magazzini, metro, corridori è scale.
  • Cablaggio rapidu
    Per migliurà l'efficienza di l'installazione di i prughjetti di l'ingegneria, i nostri luci tri-prova sò cuncepiti cù metudi di cablaggio ottimali.Elimina ancu a necessità di cunnette ballasts è starters, rendendu a stallazione più rapida.
  • Vita più longa
    Attraversu una seria di teste di invechje, i luci led tri-proof di alta qualità ottene una speranza di vita estremamente longa, chì riduce i costi di mantenimentu.
  • Funzione antisismica
    A nostra luce tri-prova adopta una struttura di film spessa di doppia strata è una prutezzione di l'impattu IK08-IK10 per assicurà un funziunamentu sicuru à longu andà in ambienti multi-impattu è multi-vibrazione.
  • Opzioni d'installazione multiple
    L'attrezzatura di luce LED a prova di l'ambiente hà un tubu, una sospensione è un tettu per risponde à a vostra funzione di illuminazione o preferenza di disignu.
  • Ecologicu
    U spettru LED hè liberu di luce ultravioletta è infrarossa, è led tri-proof lights ùn cuntenenu piombo o mercuriu.

Tempu di post: 26-novembre-2020