Giudiziu basicu nantu à a situazione di sviluppu di l'industria LED in Cina in 2022

In u 2021, l'industria LED di a Cina hà rimbursatu sottu l'influenza di l'effettu di trasferimentu di sustituzione di u COVID, è l'esportazione di prudutti LED hà battutu un record.Da a perspettiva di i ligami di l'industria, l'ingaghjamentu di l'equipaggiu LED è di i materiali hè aumentatu assai, ma u prufittu di u sustrato di chip LED, l'imballaggio è l'appiecazione hè diminuitu, è hè sempre affruntatu una pressione competitiva più grande.

In attesa di u 2022, hè previstu chì l'industria LED di a Cina hà da cuntinuà à mantene una crescita di doppia cifri à alta velocità sottu à l'influenza di l'effettu di shift di sustituzione, è i spazii di l'applicazioni caldi passanu gradualmente à l'applicazioni emergenti cum'è l'illuminazione intelligente, u picculu pitch. display, è disinfezione ultravioletta prufonda.

Giudiziu Bascu di a Situazione in 2022

01 L'effettu di u cambiamentu di sustituzione cuntinueghja, è a dumanda di fabricazione in Cina hè forte.

Affettatu da a nova volta di u COVID, a ricuperazione di a dumanda glubale di l'industria LED in 2021 porterà una crescita di ripresa.L'effettu di sustituzione è trasferimentu di l'industria LED di u mo paese cuntinueghja, è l'espurtazioni in a prima mità di l'annu culpiscenu un altu record.

Da un latu, i paesi cum'è l'Europa è i Stati Uniti ripiglianu e so ecunumie sottu à e pulitiche monetarie facilitate, è a dumanda d'importazione di i prudutti LED hà rimbalzatu forte.Sicondu i dati di l'Associu di l'Illuminazione Chine, in a prima mità di u 2021, l'esportazioni di i prudutti di l'illuminazione LED di a Cina anu righjuntu 20,988 miliardi di dollari americani, un aumentu di 50,83% annu à l'annu, stabilendu un novu record di esportazione storica per u listessu periodu.Frà elli, l'espurtazioni à l'Europa è i Stati Uniti cuntavanu 61,2%, un incrementu di 11,9% annu annu.

Per d 'altra banda, infezioni à grande scala sò accadute in parechji paesi asiatichi eccettu in Cina, è a dumanda di u mercatu hè invertita da a forte crescita in 2020 à una ligera cuntrazione.Da a perspettiva di a quota di u mercatu glubale, l'Asia Sud-Est hè diminuita da 11,7% in a prima mità di u 2020 à u 9,7% in a prima mità di u 2021, l'Asia Occidentale hè diminuita da 9,1% à 7,7%, è l'Asia Orientale hè diminuita da 8,9% à 6,0. %.Cum'è l'epidemie hà ancu culpitu l'industria di a fabricazione di LED in l'Asia Sudueste, i paesi sò stati custretti à chjude parechji parchi industriali, chì hà severamente ostaculatu a catena di furnimentu, è l'effettu di a sustituzione è u trasferimentu di l'industria LED di u mo paese hà cuntinuatu.

In a prima mità di u 2021, l'industria LED di a Cina hà efficacemente compensatu u gap di fornitura causatu da l'epidemie glubale, mettendu in risaltu ancu i vantaghji di i centri di fabricazione è di i centri di a catena di fornitura.

Aspittendu avanti à 2022, l 'industria LED glubale hè aspittatu à cresce di più a dumanda di u mercatu sottu influenza di l '"ecunumia casa", è l'industria LED di China hè ottimista circa u sviluppu di prufittà da l 'effettu di trasferimentu sustituzzioni.

Da una banda, sottu a influenza di l'epidemie glubale, u numeru di residenti chì esce hè in diminuzione, è a dumanda di u mercatu per l'illuminazione interna, display LED, etc. cuntinueghja à cresce, injecting nova vitalità in a industria LED.

Per d 'altra banda, e regioni asiatiche diverse da a Cina sò custrette à abbandunà a zeroing di virus è aduttà una pulitica di coesistenza di virus per via di infezioni à grande scala, chì ponu purtà à ripetuti è aggravamenti di l'epidemie, è più incertezza annantu à a ripresa di u travagliu è di a produzzione. .

U think tank di CCID predice chì l'effettu di trasferimentu di sustituzione di l'industria LED in Cina continuerà in 2022, è a dumanda di fabricazione è esportazione di LED resterà forte.

02 I profitti di a fabricazione cuntinueghjanu à calà, è a cumpetizione di l'industria hè diventata più intensa.

In u 2021, u marghjenu di prufittu di l'imballazione LED è l'applicazioni di a Cina si riduce, è a cumpetizione di l'industria diventerà più intensa;a capacità di pruduzzione di a fabricazione di sustrato di chip, l'equipaggiu, è i materiali aumenteranu significativamente, è a prufittuità hè prevista per migliurà.

In u chip LED è u ligame di sustrato,i rivenuti di ottu cumpagnie domestiche listate hè previstu di ghjunghje à 16,84 miliardi di yuan in 2021, un aumentu annu di 43,2%.Ancu s'è u prufittu nettu mediu di alcune imprese principali hè cascatu à 0,96% in 2020, grazia à l'efficienza mejorata di a produzzione à grande scala, hè previstu chì u prufittu nettu di e cumpagnie di chip LED è sustrato aumenterà in una certa misura in 2021. Sanan Optoelectronics LED marghjini di u prufittu grossu cummerciale hè previstu Turn positive.

In u prucessu di imballaggio LED,i rivenuti di 10 cumpagnie naziunali listate hè previstu di ghjunghje à 38,64 miliardi di yuan in 2021, un aumentu di 11,0% annu à annu.U marghjenu di prufittu grossu di l'imballaggi LED in 2021 hè previstu di cuntinuà a tendenza generale discendente in 2020. In ogni modu, grazia à a crescita più veloce di a pruduzzioni, hè previstu chì u prufittu nettu di l'imprese domestiche di imballaggi LED in 2021 mostrarà un ligeru aumentu di circa 5%.

In u segmentu di l'applicazioni LED,i rivenuti di 43 cumpagnie domestiche listate (principalmente illuminazione LED) hè prevista per ghjunghje à 97,12 miliardi di yuan in 2021, un incrementu di 18,5% annu;10 d'elli anu prufitti netti negativi in ​​2020. Siccomu a crescita di l'affari di l'illuminazione LED ùn pò micca cumpensà l'aumentu di u costu, l'applicazioni LED (in particulare l'applicazioni di l'illuminazione) scenderanu significativamente in 2021, è un numeru più grande di cumpagnie seranu custretti à riduce o trasfurmà. imprese tradiziunali.

In u settore di i materiali LED,i rivenuti di cinque cumpagnie domestiche quotate hè previstu di ghjunghje à 4,91 miliardi di yuan in 2021, un aumentu annu di 46,7%.In u segmentu di l'equipaggiu LED, i rivenuti di sei cumpagnie quotate naziunali sò previsti per ghjunghje à 19,63 miliardi di yuan in 2021, un aumentu annu di 38,7%.

In attesa di u 2022, l'aumentu rigidu di i costi di fabricazione strincerà u spaziu di vita di a maiò parte di e cumpagnie di imballaggi è applicazioni LED in Cina, è ci hè una tendenza chjara per alcune cumpagnie principali di chjude è di rinvià.In ogni casu, grazia à l'aumentu di a dumanda di u mercatu, l'equipaggiu LED è l'imprese di materiale anu benefiziu significativamente, è u statu quo di l'imprese di sustrato di chip LED hè statu praticamente invariatu.

Sicondu statistiche di u think tank CCID, in 2021, i rivenuti di e cumpagnie LED listate in Cina ghjunghjeranu à 177,132 miliardi di yuan, un aumentu di 21,3% annu;hè previstu di mantene una crescita di doppia cifri à alta velocità in 2022, cù un valore di pruduzzioni tutale di 214,84 miliardi di yuan.

03 L'investimentu in applicazioni emergenti hè cresciutu, è l'entusiasmu per l'investimentu industriale hè in crescita.

In u 2021, parechji spazii emergenti di l'industria LED entreranu in una tappa di industrializazione rapida, è u rendiment di u produttu continuarà à esse ottimisatu.

Frà elli, l'efficienza di cunversione fotoelettrica di UVC LED hà superatu u 5,6%, è hà intrutu in a sterilizazione di l'aria di grande spaziu, a sterilizazione di l'acqua dinamica è i mercati cumplessi di sterilizazione di a superficia;

Cù u sviluppu di tecnulugii avanzati cum'è i fari intelligenti, i fanali trasversali, i display di vitture HDR è l'ambienti, u tassu di penetrazione di i LED di l'automobile cuntinueghja à aumentà, è a crescita di u mercatu di l'automobile LED hè prevista per superà u 10% in 2021;

A legalizazione di u cultivo di culturi ecunomichi spiciali in l'America di u Nordu stimula a popularisazione di l'illuminazione di e piante LED.U mercatu aspetta chì u tassu di crescita annuale di u mercatu di l'illuminazione di e piante LED righjunghji u 30% in 2021.

Attualmente, a tecnulugia di visualizazione LED di piccula pitch hè stata ricunnisciuta da i pruduttori di macchina cumpleta mainstream è hè intrutu in u canali di sviluppu rapidu di produzzione di massa.Da una banda, Apple, Samsung, Huawei è altri fabricatori di macchine cumplette anu allargatu e so linee di prudutti di retroilluminazione Mini LED, è i pruduttori di TV cum'è TCL, LG, Konka è altri anu liberatu intensivamente i TV di retroilluminazione Mini LED high-end.

Per d 'altra banda, i pannelli Mini LED attivi chì emettenu luce sò ancu intruti in u stadiu di produzzione di massa.In Maghju 2021, BOE hà annunziatu a produzzione in massa di una nova generazione di pannelli Mini LED attivi basati in vetru cù luminosità, cuntrastu, gamma di culori ultra-alta è splicing senza saldatura.

Aspittendu u 2022, per via di a diminuzione di i profitti di l'applicazioni di l'illuminazione tradiziunale LED, hè previstu chì più cumpagnie turnaranu à display LED, LED di l'automobile, LED ultraviolet è altre applicazioni.

In u 2022, u novu investimentu in l'industria LED hè previstu di mantene a scala attuale, ma per via di a furmazione iniziale di u mudellu di cuncurrenza in u campu di visualizazione LED, hè previstu chì u novu investimentu calarà à un certu puntu.


Tempu di Postu: Dec-28-2021