Comparatu a luce triproof in plastica cù a luce tri-proof AL + PC

Luce LED tri-prova di solitu usata in l'ambiente chì richiede illuminazione a prova d'acqua, a prova di polvera è a prova di corrosione, è hè largamente usata in u parcheghju, a fabbrica di alimenti, a fabbrica di polvera, a magazzina frigorifera, a stazione, è altri lochi interni. .A luce LED tri-prova pò esse muntata à u tettu è a sospensione.A lampada adopra PC o aluminiu cù PC cum'è un materiale ecologicu, è pò travaglià in modu stabile in un ambiente sfarente, a lampa adopta LED d'effettu lumen altu finu à 150LM / W, è pò risparmià energia 70% sopra, custruitu- in sensore è pacchettu d'emergenza integratu, bella apparenza, cunvene à stallà, adattatu per diverse applicazioni, equipatu di alimentazione OSRAM, Tridonic è BOKE, durata di vita finu à 50.000 ore.

I luci di tri-prova LED cumuni nantu à u mercatu sò luci tri-tetti di plastica cumpletu è luci triproof d'aluminiu + PC.
Sottu noi vi presentà i vantaghji è disadvantages di plastica tri-proof LED è aluminium + PC tri proof light.

PC Plastica LED Tri-proof Light

Vantaghji di u LED di prova di plastica cumpleta:

Eccellente prestazione impermeabile è antipolvere, bona resistenza à a corrosione, prezzu bassu, bassa temperatura in a lampada.

Classificazione IP65 è IP66 dispunibule.

I svantaghji di u led di prova di plastica cumpleta:

U rendiment di dissipazione di u calore bassu, a temperatura di u chip led serà altu per un bellu pezzu, ùn serà micca bonu per i luminari.

Luce triproof led in plastica per pc

Luce LED Triproof AL + PC

Vantaggi di l'aluminiu plasticu tri proof led:

Un bonu rendimentu di dissipazione di u calore, facilità d'installazione, exportà facilmente è bè a temperatura interna di a lampada quandu travaglia, è allargà a vita di a lampada.

Inconvenienti di l'aluminiu di plastica tri proof LED:

U costu altu di usu è mantenimentu.

led tri proof light

Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2020