Cumu installà è mantene e luci triproof

In u stilu mudernu mudernu di decoru mudernu, i diseggiani è i pruprietarii sò attenti à ogni ditagliu di a decorazione di a casa, cusì ogni materiale di decorazione di a casa hà ancu qualchì modu di stile specificu, a luce LED triproof hè una lampade speciale, hè sfarente da altre lampade hè u so disignu speciale. è struttura, pò esse waterproof, anti-corrosion, anti-oxidation.Cunnisciuta ancu com'è luci triproof, l'internu hà fattu assai trattamentu speciale, ma ancu per assicurà a sicurità è a fiducia di u circuitu quandu si usa.E stu tipu di lampade è lanterni sò belli è generosi, assai adattati per a dicurazione di casa muderna, i seguenti illuminazione Eastrong per parlà di u so mètudu di stallazione.

https://www.eastrongled.com/led-vapor-light.html

Cumu installà luci triproof?

Luci LED triproofsò principarmenti aduprati in tunnel di autostrada, fabbriche alimentari, piante farmaceutiche, ospedali è altri ambienti umidi, in particulare in ambienti polverosi, chì ghjucanu un rolu maiò in a produzzione sicura.
1.Installazione di sospensione: prima aduprà 4 bulloni M8 per riparà a piastra di l'adattatore appesa nantu à a luminaria, cunnette u cable tri-core à traversu u portu di filettatu di tubu G3/4, attraversu u foru tondo à u latu è u portu di introduzione à u latu di u lampholder à u luminaire, è dopu avvite u filu di tubu G3/4 di u luminariu è u tubu d'acciaio di cablaggio cù u filu di tubu standard G3/4 inseme.
installazione 2.Ceiling: Sicondu a dimensione di i buchi di stallazione di i lampi è lanterni, chjappà i fori di bolt di stallazione currispundenti in u locu induve i lampi è i fanali sò da esse stallati, è stallanu è riparà cù bulloni M8.

Cumu mantene a luce tri-prova?

1.LED tri prova hè in usu, ma dinù à rinfurzà mantenimentu, in ordine per allargà a so vita serviziu.Lampi di stanza deve esse spessu sguassate cù un pannu seccu, è fate attenzione à impedisce l'intrusione di l'umidità, per evitari danni di corrosione o fenomenu di fughe;installatu in a toilette, l'illuminazione di u bagnu deve esse furnitu cù paralume a prova di umidità, altrimenti accurtà assai a vita di serviziu;installatu in i lumi di a cucina deve esse attentu à prevene u grassu, perchè l'accumulazione di grassu affettarà a luminosità di a lampada;luce-culore lampshade trasmittanza di luce hè megliu, ma faciuli pè ottene u polvera, à esse diligenti in asciugà, accussì comu micca à Affettà a penetrazione di luce;lampade è lanterne s'ellu ùn-metallu, disponibile panni umitu, per ùn accumulà polvera, affettendu l'effettu di l'illuminazione.

2.Humidity pò facirmenti purtari a rust, pittura, ma dinù accurtà l 'usu di lampi e lanterni piriudu.Dunque, l'umidità hè a chjave per u mantenimentu di l'illuminazione, soprattuttu in u bagnu, i lampi di bagnu è i lampi di stufa di cucina, sò installate paralumi a prova di umidità per prevene l'invasione di umidità, per evitari danni di ruggine o circuiti di fuga.

3.Lamps sò megliu micca aduprà l'acqua per pulizziari, finu à chì u rag seccu cù l'acqua pò esse sguassatu, se tuccate accidentalmente l'acqua per pruvà à asciucà, ùn aduprate micca un rag umitu per asciugà immediatamente dopu avè accende u lume.

4.In l'usu di lampade è lanterne pruvate micca di cambià spessu, perchè e lampade è lanterne in u mumentu di l'iniziu frequente, u currente attraversu u filamentu hè più grande di u currente di travagliu normale, facendu chì a temperatura di u filamentu aumenta bruscamente per accelerà a sublimazione. chì riducerà assai a so vita di serviziu, cusì pruvate à riduce u cambiamentu di lampade è lanterne.


Tempu di Postu: Nov-08-2022