LED Tube Light O LED Panel Light, Chì hè megliu per l'uffizii è i posti di travagliu?

Per l'uffiziu è i posti di travagliu, l'illuminazione LED hè diventata a megliu soluzione di illuminazione per a so efficienza di costu, efficienza energetica è longa vita.Trà parechji tippi di prudutti di illuminazione LED dispunibuli, u tubu LED è u pannellu LED sò l'scelti più adattati è populari.Ma pudete sceglie u megliu di i dui tipi di luci è hè per quessa chì questu articulu hà da spiegà a diffarenza trà i luci di tubu LED è i luci di pannelli LED.Chjarificà ogni cunfusione chì pudete avè nantu à i dui apparecchi.

 

I caratteristiche è i vantaghji diTubu di luce LED

Pudete sceglie u Luce di tubu LEDda parechji prudutti LED pensati per rimpiazzà i vechji lampade T8.I luci di tubu LED sò più ligeri cà l'altri bulbi è sò faciuli d'installà.Sò menu caru è cunsumu menu energia cà l'altri lampade.I luci di tubu LED sò pieni di gas non tossicu chì ùn generà micca danni à u corpu umanu è impatti negativi nantu à l'ambiente.È sempre furnisce una illuminazione chjara, liscia è stabile.I lumi di tubu LED 15W ponu rimpiazzà i lampi 32W T8, T10 o T12, chì migliurà l'efficienza di 50%.Queste luci di tubu LED anu una longa vita di travagliu di 50 000 ore, chì hè 55 volte più longa di l'altri lampade.I luci di tubu LED utilizanu drivers chì alimentanu u LED.Certi cunduttori sò integrati in u tubu LED, è certi sò equipati à l'esterno di a luce, secondu u fabricatore.L'utilizatori ponu sceglie trà i dui tipi di disinni di driver secondu e so applicazioni specifiche.Per risponde à u requisitu di e persone per un adattamentu più faciule à l'apparecchi di illuminazione esistenti, i luci di tubu LED sò cuncepiti in una versione plug-and-play è sò convenienti per installà senza eliminà i ballast esistenti.Malgradu l'altu costu di a stallazione, hè sempre un investimentu chì vale a pena à longu andà.

图片1

Vantaggi:

1. I luci di tubu LED sò più efficienti di l'energia (salve l'electricità finu à 30-50%).

2. Lumi di tubu LED sò eco-friendly è riciclabili.

3. I luci di tubu LED ùn cuntenenu micca mercuriu è ùn pruduceranu micca a radiazione UV / IR.

4. Lumi di tubu LED sò ingegneriati è custruiti cun altu rispettu per a qualità, a sicurità è a resistenza.

5. Lumi tubu LED hannu un altu splendore pruduzzione, mentri tena assai bassu calori.

6. A maiò parte di i lumi di tubu LED sò stati cuncepiti cù un revestimentu infrangibile.In ogni casu, cù fluorescenti lineari, unu avia da urdinà una lampa fluorescente incassata specifica o aduprà un guardianu di tubu chì pò esse assai caru.

7.Per parechji spazii cum'è l'uffizii, i corridori è i parcheghji, l'illuminazione verticale chì a luce di u tubu LED furnisce hè impurtante per vede a faccia di qualcunu è leghje un cartellu di avvisu.

 

I caratteristiche è i vantaghji diPannellu LED Light

Ma oghje, i pannelli di u dispositivu LED di superficia sò diventati più populari in e cumunità muderne.Sò spessu usati per l'illuminazione di l'uffiziu.U Luce di pannellu LEDpò pruduce luce à spettru cumpletu.E dimensioni tipiche per i lampi fluorescenti convenzionali sò 595 * 595mm, 295 * 1195mm, 2ft * 2ft è 2ft * 4ft, chì sò ligati à a dimensione di i pannelli di tettu incassati cumuni.Pudemu facilmente rimpiazzà i lampade fluorescenti muntandu luci di pannelli LED direttamente in u troffer d'aluminiu.Pudemu ancu creà parechje configurazioni di putenza è luminosità cambiendu a densità di e strisce LED.Se cuncepitu bè, u pannellu LED pò rimpiazzà i lampi fluorescenti chì cunsumanu duie volte quant'è energia.Per esempiu, un pannellu LED di 40 watt pò rimpiazzà trè lampade fluorescenti T8 di 108 watt, chì significa chì pruduce u stessu effettu mentre risparmià 40% in fattura di l'electricità.

图片2

Vantaggi:

1. I luci di pannelli LED ponu esse designati in modu flexible.Una varietà di diverse forme è lunghezze sò dispunibili per i luci di pannelli LED secondu i requisiti di l'applicazione.

2. I luci di pannelli LED furniscenu una luce luminosa è uniforme.

3. Lumi panel LED pruducia menu dissipation calori cà altre luci.

4. luci panel LED sò faciuli à cuntrullà.L'utilizatori ponu regulà u culore di luce da un controller esternu.

5. I luci di pannelli LED ponu cambià o aghjustate u culore di luce secondu l'ambiente è e diverse esigenze.

6. I luci di u pannellu LED ùn pruduceranu micca radiazione è splendore chì dannu a vista di e persone.

7. A maiò parte di i luci di u pannellu LED dà l'scelta di regulà a forza di a luce chì significa chì l'utilizatore pò prufittà ancu di luce dolce, amichevule per l'ochji è evitendu a luce crudele è sgradevule in ogni mumentu, se necessariu.


Tempu di Postu: Feb-12-2021