Signify investe in a custruzione di una basa di pruduzzione avanzata di illuminazione LED in Jiangxi

significà

Signify hà annunziatu oghje chì a so joint venture Klite investirà in a custruzzione di una nova basa di produzzione di illuminazione LED in a pruvincia di Jiangxi per risponde à a dumanda globale di espansione di capacità.A basa serà aduprata per pruduce prudutti di illuminazione LED cumpresi Philips è altre marche per serve a Cina è altri mercati mundiali.

"A basa di produzzione di novu custruita si trova in Ruichang City, Jiujiang, Pruvincia di Jiangxi, è hè prevista per esse cumpletata è messa in opera in u primu trimestre di u 2021. A linea di produzzione LED intelligente in a basa adopta a tecnulugia di produzzione glubale è u cuntrollu di prucessu. metudi.I prudutti principali includenu fonti di luce LED intelligenti è lampade per i mercati di l'illuminazione di cunsumatori è prufessiunali ".

Li Yunhua, Vicepresidente Globale Senior di Signify è Presidente di a Divisione di Prudutti Digitali, hà dettu: "A nova basa di produzzione allargarà ulteriormente a scala di produzzione LED di Signify in Cina, ottimisà a struttura di a catena di supply chain, è rende e nostre innovazioni più veloci à u mercatu è aiutanu a Cina è I cunsumatori è l'utilizatori prufessiunali di l'illuminazione in u mondu sanu godenu di prudutti d'illuminazione d'alta qualità ".

"Cum'è una cità impurtante in e regioni cintrali è occidentali, a Pruvincia di Jiangxi hà vantaghji unichi in termini di risorse, trasportu è costi di travagliu.Sottu u sfondate di a cooperazione "Belt and Road", i vantaghji geografichi di e regioni cintrali è uccidintali sò diventati più evidenti, chì hè diventatu un fattore impurtante per attruverà u nostru investimentu è a custruzzione di fabbriche."U presidente Klite Liu Qiang hà dettu.

U Vicepresidente Senior Globale è Presidente di a Grande Cina di Signify Wang Yun hà dettu: "A Cina hè unu di i mercati in crescita più veloce in l'industria di l'illuminazione LED globale è a basa di produzzione più impurtante in u mondu.Hà riunitu talenti abbundanti è vantaghji di risorse.Novu L'investimentu dimostra una volta di più u nostru impegnu à longu andà per radicà in u mercatu cinese, è rinfurzà ancu e nostre capacità di fabricazione è innuvazione in stu mercatu impurtante, basatu in Cina, è serve u mondu.


Tempu di pubblicazione: 18-dic-2020