TrendForce Global LED Lighting Market Outlook 2021-2022: illuminazione generale, illuminazione orticultura è illuminazione intelligente

Sicondu l'ultimu rapportu di TrendForce "2021 Global Lighting LED and LED Lighting Market Outlook-2H21", u mercatu di l'illuminazione generale LED si hè ricuperatu cumplettamente cù a crescente dumanda di illuminazione di nicchia, purtendu à a crescita in i mercati globali di l'illuminazione generale LED, l'illuminazione orticultura è intelligente. illuminazione in u 2021-2022 in diversi punti.
Una ricuperazione notevule in u mercatu di l'illuminazione generale
Cume a cobertura di vaccinazione aumenta in parechji paesi, l'ecunumie in u mondu cumincianu à ricuperà.Dapoi u 1Q21, u mercatu di l'illuminazione generale LED hà vistu una forte ripresa.TrendForce stima chì a dimensione globale di u mercatu di l'illuminazione LED righjunghji 38,199 miliardi USD in 2021 cù un tassu di crescita YoY di 9,5%.
I seguenti quattru fatturi anu fattu u mercatu generale di l'illuminazione prospera:
1. Cù l'aumentu di i tassi di vaccinazione in u mondu sanu, i ricuperazioni ecunomichi sò emersi;I ricuperazioni in i mercati di l'illuminazione cummerciale, esterno è ingegneria sò particularmente veloci.
2. Rising Prices of LED lighting products: Cum'è i costi di materia prima cresce, l'imprese di marche di illuminazione cuntinueghjanu à aumentà i prezzi di i prudutti da 3% à 15%.
3. Inseme à a cunservazione di l'energia di i guverni è e pulitiche di riduzzione di u carbonu chì miranu à a neutralità di u carbonu, i prughjetti di cunservazione di l'energia basati in LED anu iniziatu, stimulendu cusì a crescita in a penetrazione di l'illuminazione LED.Cum'è TrendForce indica, a penetrazione di u mercatu di l'illuminazione LED righjunghji u 57% in 2021.
4. A pandemia hà incitatu l'imprese di l'illuminazione LED à cambià per pruduce l'illuminazione cù funzioni digitalizzate intelligenti di dimming è cuntrullabili.In u futuru, u settore di l'illuminazione si concentrarà più nantu à u valore di u produttu aghjuntu da a sistematizazione di l'illuminazione cunnessa è l'illuminazione centrata umana (HCL).
Un futuru promettente per u mercatu di l'illuminazione horticultura
L'ultime ricerche di TrendForce mostranu chì u mercatu globale di l'illuminazione di l'orticultura LED hè cresciutu di 49% in 2020, cù a dimensione di u mercatu chì culpisce 1,3 miliardi USD.A dimensione di u mercatu hè prughjettata à a cima di 4,7 miliardi USD per 2025 cun un CAGR di 30% trà 2020 è 2025. Dui fattori sò previsti per guidà una crescita cusì sustanziale:
1. A causa di l'incentivi pulitichi, l'illuminazione di l'orticultura LED in l'America di u Nordu s'hè allargata à i mercati di cannabis recreativi è medichi.
2. Un aumentu di a freccia di l'avvenimenti climatichi estremi è a pandemia di COVID-19 anu evidenziatu l'impurtanza di a sicurità alimentaria per i cunsumatori è a localizazione di e catene di furnimentu di i prudutti, chì poi stimulanu a dumanda di i pruduttori alimentari per cultivà culturi cum'è verdura in foglia, fragole è pumati.
Figura.Percentuali di a dumanda di illuminazione orticultura in America, EMEA è APAC 2021-2023
In u mondu, l'America è l'EMEA seranu i principali mercati di l'illuminazione orticultura;e duie regioni aghjunghjenu à 81% di a dumanda glubale in 2021.
Americas: Durante a pandemia, a legalizazione di a marijuana hè stata accelerata in l'America di u Nordu, aumentendu cusì a dumanda di prudutti d'illuminazione orticultura.In l'anni à vene, i mercati di l'illuminazione orticultura in l'America sò previsti per espansione rapidamente.
EMEA: I paesi europei, cumpresu l'Olanda è u Regnu Unitu, s'impegnanu à prumove a custruzzione di fabbriche vegetali cù sussidi pertinenti, chì hà cusì motivatu l'imprese agricule à stabilisce fabbriche vegetali in Europa, purtendu à una crescente dumanda di illuminazione orticultura.Inoltre, i paesi di u Mediu Oriente (tipicamente rapprisintati da Israele è Turchia) è l'Africa (Sudafrica hè u più rappresentativu) - induve u cambiamentu climaticu s'aggrava - aumentanu l'investimenti in l'agricultura di facilità per rinfurzà a produzzione agricula domestica.
APAC: In risposta à a pandemia di COVID-19 è à a crescente dumanda di l'alimentu lucale, e fabbriche vegetali in Giappone anu ricuperatu l'attenzione di u publicu è si sò cuncentrati nantu à a crescita di verdura in foglia, fragole, uva è altre colture in cassa di altu valore.I fabbrichi di piante in Cina è Corea di u Sud anu vultatu à cultivà preziosi erbe è ginseng chinesi per migliurà u costu di i prudutti.
Crescita constante in a penetrazione di Smart Streetlights
Per superà a turbulenza ecunomica, i guverni in u mondu anu allargatu i prughjetti di custruzzione di l'infrastruttura, cumpresi quelli in l'America di u Nordu è a Cina.In particulare, a custruzzione di strada hè u più investitu.Inoltre, i tassi di penetrazione di i lampi intelligenti sò aumentati è di i prezzi.Di conseguenza, TrendForce prevede chì u mercatu di l'illuminazione stradale intelligente si espansione da 18% in 2021 cun un CAGR 2020-2025 di 14,7%, chì hè più altu ch'è a media generale di u mercatu di l'illuminazione generale.
Infine, malgradu l'incertezze annantu à l'effetti ecunomichi mundiali di COVID-19, numerosi pruduttori di illuminazione anu sappiutu creà esperienze di illuminazione più sane, più intelligenti è più convenienti utilizendu soluzioni prufessiunali chì combinanu prudutti di illuminazione cù sistemi digitali.Queste cumpagnie anu dunque assistitu à una crescita constante di i so rivenuti.I rivenuti in e cumpagnie di illuminazione sò previsti per aumentà da 5% à 10% in 2021.

Tempu di Postu: Nov-06-2021