Cos'è un lampadario a LED?

Lampadina LED à battenvene in tutte e forme è dimensioni è sò usati in una varietà di paràmetri diffirenti, secondu e esigenze.

I raccordi Batten tipicamente ospitanu una o duie luci di tubu è sò cumunimenti usati spazii publichi cum'è parcheggi, toilette è stazioni di treni.Queste unità versatili sò populari per via di a so durabilità, longa vita è facilità di mantenimentu, è ancu di furnisce una bona emissione di luce.

I posti publichi cum'è i parcheghji spessu necessitanu unità di illuminazione robuste è chjuse, postu chì ùn ponu micca solu esse sottumessi à l'usura di elementi cum'è u clima è u vandalismu, ma ancu furnisce a sicurità.In u risultatu, i raccordi di batten sò perfetti per questi tipi di installazioni.

I lumi tradiziunali di tubi fluoriscenti generanu calore è sò caldi à toccu - quellu chì hà pruvatu à cambià una lampadina alogena tradiziunale in casa una volta hè stata accesa per un pocu tempu hè un tistimunianza di questu, è cum'è pudete imaginà l'esposizione ùn hè micca ideale.

Inoltre, i tubi fluorescenti sò spessu fatti di vetru, chì dinò, hè periculosu per avè in lochi publichi per l'esposizione di vetru rottu quandu hè dannatu.

Nova tecnulugia LED

A nova tecnulugia inLuci di batten LED, ùn anu micca tubi à tutti.I raccordi di batten utilizanu chips di diodi montati in superficia (SMD) nantu à una scheda d'aluminiu.Stu modu di generazione di luce hè un modu più efficau per i battens per una quantità di motivi:

  1. Meno calore emesso
    U 90% di l'energia prodotta da i LED hè cunvertita in luce, assicurendu chì l'energia minima hè persa generando calore.Questu significa chì sò 90% efficaci chì li facenu assai più efficaci energetichi cà lumi alogeni o fluorescenti.
  2. Fascio di luce direzionale è focalizatu
    I SMD sò muntati à a parte sottu di a luce, cusì emettenu luce in una direzzione.Questu assicura a luce massima hè emessa cù un minimu cunsumu di energia.Les lampes à tube émettent de la lumière à 360º en perdant de la lumière.
  3. Nisun sfarfallu / Instant on
    I LED sò istantaneamente accesi è ùn lampanu micca.I lumi fluorescenti sò notoriamente cunnisciuti per lampassi è piglianu un pocu di tempu per ghjunghje à a piena putenza.I sensori di muvimentu è altri cuntrolli di illuminazione sò guasi mai usati cù luci fluorescenti per quessa.
  4. Risparmio energeticu
    A causa di l'alta efficienza di a pruduzzione LED è di u cuntrollu di l'angulu di u fasciu, l'usu di a luce hè megliu distribuitu. In media, cù LED nantu à fluoriscenti, pudete ottene u stessu output di luce cù solu 50% di u cunsumu d'energia.

Facilità di Installazione

Un altru mutivu per a popularità di i raccordi di batten hè a facilità di stallazione.Attaccatu da una catena o un bracket o fissu à una superficia, spessu uni pochi viti hè tuttu ciò chì hè necessariu.

I lumi stessi ponu esse ligati l'un à l'altru cun facilità o cunnessi à una fonte di energia cum'è una luce di casa.

I battens LED, venenu cù una longa vita, tipicamente in ogni locu trà 20.000 è 50.000 ore, chì significa chì ponu durà anni senza bisognu di mantenimentu o rimpiazzamentu.

Circa u nostru raccordu di batten T8

A gamma di EastrongFittings di batten LEDsò unità altamente durable è robuste, sustinute da grandi caratteristiche è utilizzanu cumpunenti da e marche di punta in u mercatu.

Features

  • Chips Epistart SMD
  • driver Osram
  • IK08
  • IP20
  • 50.000 ore di vita
  • 120 lm/W

Beneficii

  • 5 anni di garanzia
  • Bassu costu di mantenimentu

Tempu di Postu: Dec-02-2020