Chì sò i migliori luci LED per u magazzinu?

LED hè probabilmente a più grande soluzione di illuminazione industriale di magazzinu di risparmiu d'energia in u mercatu oghje.L'alogenuri di metalli o l'illuminazione di magazzinu di sodiu d'alta pressione utilizanu assai più elettricità.Ùn sò ancu micca bè cù sensori di muvimentu, o sò assai difficiuli di dim.

I vantaghji di l'illuminazione LED Tri-proof versus ioduri metallici, HPS o luci fluorescenti includenu:

  • risparmiu energeticu finu à u 75%
  • a vita aumentata finu à 4 à 5 volte più longu
  • diminuite i costi di mantenimentu
  • megliu qualità di a luce

L'illuminazione di magazzini LED aumenta a produtividade

L'operazioni di magazzinu migliurà a produtividade cù l'illuminazione LED Tri-proof per via di a qualità di luce è di distribuzione chì offrenu.Cù questu aumentu di a produtividade di u magazzinu, l'imprese ùn sò micca solu ottene un ROI pusitivu da a diminuzione di i costi operativi di u sistema di illuminazione di u magazzinu, ma ancu da l'aumentu di a pruduzzione chì ottenenu cum'è u risultatu di a cunversione in luci di magazzinu LED.

Sicurezza è sicurezza mejorata per u vostru magazzinu

Travagliemu direttamente cù u vostru prughjettu per assicurà chì u vostru novu sistema di illuminazione di u magazzinu furnisce un aumentu di sicurità è sicurità per l'impiegati è i visitatori.Quandu si cunvertisce à LED, guarantimu chì vi aiuteremu à risponde à qualsiasi esigenze di illuminazione di magazzinu industriale per u vostru edifiziu.

3 Ragioni per cunvertisce à LED Tri-proof Lights

1. Risparmio energeticu finu à 80%

Cù l'avanzi LED cù lumens più alti per watt, riducendu u cunsumu d'energia da 70% + ùn hè micca irragionevule.Accoppiatu cù cuntrolli cum'è sensori di muvimentu, ottene riduzioni di 80% hè ottenibile.Soprattuttu s'ellu ci sò spazii cun trafficu limitatu di pede ogni ghjornu.

2. Costi di Mantenimentu Reduced

U prublema cù HID è Fluorescents usanu ballasts cù una vita curta.I luci LED tri-prova utilizanu drivers chì cunverte AC à DC.Questi cunduttori anu una longa vita.Ùn hè pocu cumu aspittà una vita di 50 000 + ore per u cunduttore è ancu più longu per i LED.

3. Aumentu di a qualità di luce cù Bright Warehouse Lighting

Una di e specificazioni chì deve esse attentu hè CRI (indice di rendering di culore).Questa hè a qualità di luce chì l'attrezzatura pruduce.Hè una scala trà 0 è 100. È una regula generale hè chì avete bisognu di menu quantità di luce si avete una qualità megliu.U LED hà un CRI altu chì rende a qualità megliu cà a maiò parte di e fonti di luce tradiziunali.Ma CRI solu ùn hè micca u solu fattore.Alcune fonti tradiziunali, cum'è fluorescenti, ponu ancu avè un CRI altu.Ma perchè sti tecnulugii sò alimentati da AC, "flicker".Questu pruvuca a tensione di l'ochji è i mal di testa.I drivers LED cunverte AC à DC, chì significa senza sfarfallio.Dunque, l'illuminazione di qualità più alta senza sfarfallio rende un ambiente di produzzione megliu.

 


Tempu di post: Dec-04-2019