Perchè più è più persone sceglienu LED batten light?

I lampi di batten LED rimpiazzanu rapidamente a tecnulugia di tubi fluorescenti datati in applicazioni di vendita, cummirciali è industriali, è ancu in installazioni residenziali cum'è garages è stanze di utilità.I so vantaghji principali sò un cunsumu di energia significativamente più bassu è una vita più longa.Eastrong IP20 & IP65 batten lights furnisce ancu altri vantaghji convincenti.

I vantaghji diLuce di batten LED

Cum'è i tubi fluorescenti rimpiazzavanu i lampadini incandescenti perchè eranu assai più efficienti in energia, rimpiazzà i lampi fluorescenti cù fittings di batten LED darà un risparmiu energeticu sustanziale.

Per esempiu, T8 hè unu di i tubi fluoriscenti più utilizati, spessu rimpiazzatu T12s in grandi spazii per via di a so più grande efficienza energetica.

Eppuru eseguite 100 lampade fluorescenti T8 tipiche in u vostru magazzinu per un annu è avete da vede una fattura di energia di £ 26,928 (basatu nantu à una tarifa di 15p per kWh).Paragunate quella figura cù esattamente u listessu numeru di raccordi LED equivalenti di Eastrong, eseguiti per u stessu periodu à u listessu ritmu: a fattura seria solu £ 6180.

EastrongBarrette LED IP65 anticorrosivefurnisce l'efficienza di u mercatu cù un margine significativu.In fattu, i nostri 1200mm 1500mm è 1800mm unicu furnisce 120 lm/W standard.Questu compara cù una media di l'industria di solu 112 lm / W o menu.Infatti, nessuna fabbricazione offre efficienza superiore in ogni dimensione.Allora s'è vo circate di efficienza energetica in tuttu u bordu, ùn avete mai bisognu di circà più di Eastrong Lighting.

Questi risparmi sò sustanziali è micca quelli chì pudete riplicà cù i prudutti cuncurrenti.

Andate assai più longu trà i rimpiazzamenti ancu.I tubi fluorescenti duranu, in media, solu 12 000 ore, cumparatu cù l'illuminazione LED Eastrong chì durà 50 000 ore.

Infine, un benefiziu impurtante hè chì tuttiLuci di batten LEDsò senza chimichi.Questu li rende sicuri per mette in scole, ospedali è fabbriche.Inoltre, perchè ùn cuntenenu micca rifiuti tossichi, ponu esse facilmente eliminati, senza bisognu di trattamentu speciale cum'è u casu quandu si sguassate i tubi fluorescenti.

Cumu ottimisà l'illuminazione di u vostru parcheggio multistorey

I boni livelli di luce è a distribuzione di luce sò vitali per inculcà un sensu di sicurità persunale in i parcheghji scuri è i garage di u sotano.Anu ancu fà più faciule per vede i marcati stradali è altre vitture chì aiutanu à riduce l'accidenti.A rimpiazzà l'illuminazione povera, opaca, fluorescente è CFL cumunimenti truvata in i parcheghji cù luminarie LED migliurà l'esperienza di l'utilizatori è riduce a spesa operativa.

Una operazione 24/7, 365 ghjorni à l'annu significa un esigenza potenziale di illuminazione annuale in più di 8000 ore.Dunque, l'efficienza ottima chjaramente è una longa vita di a lampada sò chjave per riduce l'energia è i costi di mantenimentu.

A prima vista, l'utilizazione di tubi LED sustitutivi in ​​i raccordi esistenti pò pare chì esse un modu costu-efficace per riduce u cunsumu d'energia.Ma i vechji apparecchi di policarbonate spessu fallenu assai prima di i tubi LED chì simpricimenti risultatu in u stessu travagliu duie volte.I raccordi integrati cù una classificazione IP65 sò ancu assai megliu adattati per u funziunamentu in e cundizioni tipicamente umide è sporche truvate parcheggi.

Inoltre, postu chì a luce LED hè immediata è senza sfarfalli, i sensori di muvimentu è altri cuntrolli di l'illuminazione ponu esse introdutti per ottimisà l'usu di l'energia, purtendu cusì à un risparmiu ancu più grande.

Sceglie l'idealeLuce di batten LEDper i vostri bisogni

Eastrong LED batten hè dispunibule in apparecchi singuli è gemelli in una scelta di trè lunghezze standard di l'industria (1200, 1500 è 1800 mm).

Tutti ponu esse muntati in superficia o suspesi cù un supportu in acciaio inox o supporti di fissazione.I punti di entrata di u cable à a parte posteriore è à ogni latu furniscenu a massima flessibilità.L'opzioni includenu sensori DALI è microonde è versioni d'emergenza per tutti i trè sistemi operativi.

Tutti i battens LED Eastrong sò senza sfarfalli è coperti da una garanzia estesa di 5 anni.


Tempu di Postu: 23-Nov-2020