Cumu sceglie i luci di pannelli LED curretti per i vostri prughjetti?

Vantaggi di i luci di pannelli LED

I luci di pannelli LED offrenu assai benefici.In cuntrastu à i downlights o spotlights, queste installazioni producenu luce cù grandi pannelli di illuminazione per chì a luce hè distribuita è diffusa in modu uniforme.L'illuminazione in a stanza parerà liscia senza punti scuri di distrazione o sezioni eccessivamente illuminate.In più, a luce diffusa uniforme produce menu splendore è hè più piacevule à l'ochji.

In quantu à l'efficienza energetica, i pannelli LED anu un vantaghju significativu annantu à i sistemi di illuminazione legacy perchè pruduceranu assai più lumens per watt di energia utilizata.

Un altru vantaghju di i luci di pannelli LED hè chì duranu assai tempu.Questu significa chì ùn avete micca bisognu di gastru soldi in mantenimentu o pannelli di rimpiazzamentu per anni.Parechji LED in u mercatu ponu facilmente durà 30 000 ore, o più di una dicada sottu usu cumuni.

Una di e caratteristiche più populari di i pannelli LED hè u so aspettu slim è sensu.Sò una grande scelta per quelli chì vanu per un stile minimalista è cuntempuraneu in a so dispusizione di illuminazione.I pannelli ùn spuntanu micca fora, sò discreti è ùn li noterete mancu s'ellu ùn sò micca accesi.I pannelli LED sò veramente un sistema di illuminazione di sognu chì si basa in i so numerosi attributi.

Tipi di luci di pannelli LED

Sicondu i vostri bisogni, ci sò una varietà di tipi di pannelli LED chì pudete sceglie.In l'installazione più basica, i pannelli LED sò usati per l'illuminazione generale cù una regulabilità limitata.Tuttavia, i chip LED ponu pruduce varietà quasi illimitate di luce è i pannelli LED anu disinni è capacità differenti.

Eccu alcuni di i tipi cumuni di pannelli LED:

Pannelli bordati

luce di pannellu led

In i pannelli illuminati da u bordu, a fonte di luce hè posta intornu à u pannellu.A luce entra in u pannellu da u latu è brilla da a superficia di u pannellu.I pannelli Edge-illuminati sò pensati per i pannelli di u tettu in caduta è sò u tipu più populari di pannelli LED.

Pannelli retroilluminati

pannellu led di retroilluminazione

I luci di u pannellu retroilluminatu funzionanu cù e fonti di luce LED à a parte posteriore di u pannellu.Questi pannelli funzionanu per una stallazione di illuminazione più profonda.Pannelli retroilluminati prughjettanu a luce in avanti à traversu u pannellu di luce da u fronte.

Tipi di stallazione

Pannelli LED sospesi

Pannellu LED Suspendu

I luci di pannelli LED ponu esse installati à u tettu o suspesi sottu cù un corpu di muntatura.Les panneaux suspendus au plafond diffuseront une lumière douce et uniforme dans tout l'espace.Per installà una stallazione di pannellu suspesu, avete bisognu di muntà una unità di sospensione à u pannellu LED.Allora impiccà a luce da u tettu cù cables.Per esempiu, installazioni di sospensjoni sò spessu usati per l'illuminazione di l'aquarium.

Pannelli LED da superficia

Luci di pannelli LED montate in superficie

A stallazione di u tettu hè un modu cumuni è faciule per installà l'illuminazione di u pannellu.Per fà questu, mette parechji buchi per i viti in a superficia chì pensa à muntà.Allora muntate un quadru, è vite i quattru lati.

Pannelli LED incassati

Pannelli LED incassati

L'illuminazione incassata hè unu di i modi più populari per installà pannelli LED.Per esempiu, parechji pannelli sò pensati per caccià ghjustu in un sistema di griglia di tettu tradiziunale.I pannelli ponu ancu esse facilmente incrustati in i muri.Per installà un pannellu LED incassatu, assicuratevi di avè e dimensioni ghjuste per adattà à u spaziu è u grossu di a superficia chì site incrustendu.

 


Tempu di post: 20-Jan-2021