L'esperienza cinese di u COVID-19

U virus COVID-19 hè statu identificatu per a prima volta in Cina in dicembre 2019, anche se a scala di u prublema hè diventata apparente solu durante e vacanze di l'annu novu cinese à a fine di ghjennaghju.Da tandu u mondu hà fighjatu cun preoccupazione crescente mentre u virus si sparghje.Più recentemente, u focu di l'attenzione s'hè alluntanatu da a Cina è ci hè una crescente ansietà annantu à a scala di l'infezione in Europa, i Stati Uniti è parti di u Mediu Oriente.

Ci hè stata, però, nutizie incuragisce da a Cina, postu chì u numeru di novi casi hè rallintatu drasticamente à u puntu chì l'autorità anu apertu grandi parti di a pruvincia di Hubei chì sò stati finu à avà sughjetti à bloccu è pensanu à apre in larga parte a cità. di Wuhan l'8 d'aprile.I dirigenti di l'imprese internaziunali ricunnoscenu chì a Cina hè in una fase sfarente in u ciculu di a pandemia di COVID-19 cumparatu cù parechje altre economie maiò.Questu hè statu recentemente illustratu da i seguenti:

  • U 19 di marzu hè statu u primu ghjornu da u scoppiu di a crisa chì a Cina ùn hà riportatu alcuna nova infezzione, fora di i casi chì implicanu individui chì arrivanu da cità fora di a RPC è ancu se ci sò continuati à esse alcuni casi di infezioni signalati, i numeri restanu bassu.
  • Apple hà annunziatu u 13 di marzu chì chjudeva tutti i so magazzini in u mondu temporaneamente, eccettu quelli in a Cina più grande - questu hè statu seguitu uni pochi di ghjorni dopu da u fabricatore di ghjoculi LEGO annunziendu in modu simile chì chjuderanu tutti i so magazzini in u mondu fora di quelli in a RPC.
  • Disney hà chjusu i so parchi tematichi in i Stati Uniti è l'Europa, ma riapertura parzialmente u so parcu in Shanghai cum'è parte di un "riapertura in fasi."

À principiu di marzu, l'OMS hà inspeccionatu u prugressu in Cina cumpresu in Wuhan è u duttore Gauden Galea, u so rappresentante, hà dichjaratu chì COVID-19 "hè una epidemia chì hè stata sbulicata mentre cresce è fermata in i so tracce.Questu hè assai chjaru da e dati chì avemu è l'osservazioni chì pudemu vede in a sucità in generale (UN News citatu u sabbatu 14 di marzu) "..

L'imprese in u mondu sanu troppu bè chì a gestione di u virus COVID-19 hè cumplessa.Parechje parti muvimenti ci vole à piglià in contu quandu a pianificazione per u so impattu prubabile è l'opportunità chì ci ponu esse per mitigà u dannu fattu da a so diffusione.Dati i recenti sviluppi in Cina, assai in a cumunità cummerciale (in particulare quelli chì anu interessi in Cina) volenu sapè più nantu à l'experientia Chine.

Chjaramente micca tutte e misure aduttate da a Cina seranu adattate per altri paesi è e circustanze è parechji fatturi affettanu l'approcciu preferitu.Eccu alcuni di e misure pigliate in a RPC.

Risposta d'urgenzaLegge

  • Cina hà stabilitu un sistema d'allerta anticipata per incidenti d'emergenza sottu a Legge di Risposta d'Emergenza PRC, chì permette à i guverni lucali di emette avvisi d'emergenza cumpresi l'emissione di indicazioni è ordini specifichi.
  • Tutti i guverni pruvinciali anu emessu risposti di Livellu 1 à a fini di ghjennaghju (u livellu unu hè u più altu di quattru livelli d'emergenza dispunibili), chì furnia motivi legali per elli à piglià misure urgenti cum'è a chjusura di, o restrizioni à l'usu di i lochi prubabilmente. esse affettatu da a crisa COVID-19 (cumpresa a chjusura di ristoranti o esigenze chì tali imprese furnisce solu un serviziu di consegna o di asportu);cuntrullà o limità l'attività chì prubabilmente causanu più diffusione di u virus (chjusu di gimnasti è annullamentu di grandi riunioni è cunferenze);urdinendu e squadre di salvezza d'urgenza è u persunale per esse dispunibuli è attribuisce risorse è equipaghji.
  • E cità cum'è Shanghai è Pechino anu ancu emessu una guida in quantu à a ripresa di l'affari da l'uffizii è e fabbriche.Per esempiu, Pechino cuntinueghja à dumandà u travagliu remoto, a regulazione di a densità di e persone in u locu di travagliu è e restrizioni à l'usu di ascensori è ascensori.

Si deve esse nutatu chì sti requisiti sò stati rivisitati spessu, è rinfurzati quandu hè necessariu, ma ancu gradualmente facilitati induve e migliure in e cundizioni anu permessu.Pechino è Shanghai anu vistu riapre parechji buttreghi, centri commerciali è ristoranti è in Shanghai è in altre cità, e strutture di divertimentu è di divertimentu sò ancu riaperte, anche se tutti sò sottumessi à e regule di distanzamentu suciale, cum'è restrizioni à u numeru di visitatori permessi in musei.

Ferma l'imprese è l'industria

L'autorità chinesi anu chjusu Wuhan u 23 di ghjennaghju è, dopu, quasi tutte e altre cità in a pruvincia di Hubei.In u periodu dopu à l'annu novu cinese, anu:

  • Estendu a festa di l'annu novu cinese in tuttu u paese finu à u 2 di ferraghju, è in certe cità, cumprese Shanghai, in modu efficace finu à u 9 di ferraghju, per impedisce a pupulazione di vultà in e cità maiò in autobus, treni è aerei affollati.Questu era forse un passu in u sviluppu didistanziazioni suciali.
  • L'autorità chinesi imponenu rapidamente esigenze in quantu à l'accordi di ritornu à u travagliu, incuraghjendu e persone à travaglià remotamente è dumandendu à e persone di mette in quarantena per 14 ghjorni (questu era ubligatoriu in Shanghai, ma, inizialmente, solu una raccomandazione in Pechino salvu per quellu chì avia viaghjatu à a pruvincia di Hubei).
  • Una gamma di lochi publichi cumpresi musei è diverse imprese di divertimentu cum'è cinema, attrazioni di divertimentu sò stati chjusi à a fini di ghjennaghju, à l'iniziu di e vacanze, ancu se alcuni sò stati permessi di riapertura postu chì e cundizioni sò migliurate.
  • E persone eranu tenute à portà maschere in tutti i lochi publichi cumpresi treni sotterranei, aeroporti, centri commerciali è edifici d'uffizii.

Restrizzione à u muvimentu

  • In principiu, restrizioni à u muvimentu sò state introdutte in Wuhan è in gran parte di a Pruvincia di Hubei, essenzialmente esigendu chì a ghjente stà in casa.Sta pulitica hè stata allargata à e regioni in tutta a Cina per periodi di tempu, ancu s'è parechje tali restrizioni, salvu per quelli di Wuhan, sò state facilitate o alzate in tuttu.
  • Ci era ancu una prima azzione in quantu à i ligami di trasportu trà e cità (è in certi casi, trà cità è paesi) destinatu à assicurà chì e zone infettate sò isolate è limità a diffusione di u virus.
  • Significativamente, deve esse nutatu chì ancu se Wuhan hà patitu assai, u numeru tutale di casi identificati in Pechino è Shanghai (e duie cità cù a pupulazione di più di 20 milioni ciascuna) hè stata solu 583 è 526 rispettivamente, da u 3 d'aprile, cù novi recenti. l'infizzioni sò state guasi eliminate, salvu per un picculu numeru di individui chì arrivanu da l'oltremare (infezioni chjamate impurtate).

Monitoring the Infected and Preventioning Cross-infezzione

  • L'autorità di Shanghai anu introduttu un sistema chì impone à tutti i gestori di l'uffizii per verificà u recente muvimentu di i membri di u persunale è per dumandà l'appruvazioni per ogni individuu chì vulete entre.
  • A gestione di l'edifici di l'uffizii era ancu dumandata à verificà a temperatura di u corpu di u persunale ogni ghjornu è queste prucedure sò state rapidamente allargate à l'alberghi, i grandi buttreghi è altri lochi publichi - significativamente, questi cuntrolli anu implicatu rapportu è divulgazione (ogni persona chì entra in un edifiziu hè obligatu à furnisce u so nome è u numeru di telefunu cum'è parte di u prucessu di surviglianza di a temperatura).
  • I guverni pruvinciali cumpresi Pechino è Shanghai anu delegatu assai autorità à i cunsiglii lucali lucali, chì anu pigliatu misure per rinfurzà tali accordi di quarantena in blocchi di appartamenti.
  • Quasi tutte e cità anu prumuvutu l'usu di un "codice di salute"(mostratu nantu à i telefuni mobili) generatu attraversu l'usu di a tecnulugia di big-data (pensatu à fà usu di l'infurmazioni raccolte da i sistemi di bigliettu di ferrovia è di volu, sistemi hospitalari, prucedure di cuntrollu di temperatura di l'uffiziu è di a fabbrica, è ancu altre fonti).L'individui sò datu un codice, cù quelli chì si trovanu malati o cun esposizione à e regioni cunnisciute per esse seriamente affettate da u virus ricevenu un codice rossu o giallu (secondu e regule lucali), mentre chì altri ùn sò micca cunsiderati cum'è altu risicu ricevenu un codice verde. .Un codice verde hè avà dumandatu da i sistemi di trasportu publicu, ristoranti è supermercati cum'è un pass d'ingressu.A Cina prova avà à custruisce un paese "codice di salute” sistema in modu chì ùn avete micca bisognu di dumandà un codice per ogni cità.
  • In Wuhan, guasi ogni famiglia hè stata visitata per identificà è isolà l'infezioni è in Pechino è Shanghai l'uffiziu è a gestione di a fabbrica anu travagliatu strettamente cù l'autorità lucali, rapportendu a temperatura di l'impiegati è l'identità di quelli chì si trovanu malati.

Gestisce a Recuperazione

Cina hà implementatu una serie di misure chì includenu i seguenti: -

  • Quarantena - cum'è u numeru di infezioni hè diminuitu, a Cina hà introduttu regule strette di quarantena crescente chì anu impeditu à l'individui d'entrare in Cina à l'oltremare è hà fattu l'individui sottumessi à i requisiti di quarantena, più recentemente quarantena obbligatoria di 14 ghjorni in un hotel / facilità di u guvernu.
  • A Cina hà dumandatu regule sempre più strette in quantu à i rapporti di salute è l'igiene.Tutti l'inquilini di l'uffizii in Pechino anu bisognu di firmà certe lettere accunsentendu à rispettà e direzzione di u guvernu è travaglià strettamente cù e cumpagnie di gestione di l'uffiziu, è di dumandà à u so staffu di scrive lettere d'impegni in favore di u guvernu in quantu à u rispettu di a lege è certi. esigenze di rapportu, è ancu un accordu per ùn sparghje micca "informazioni false" (riflettendu una preoccupazione simili per ciò chì in certi paesi hè chjamatu nutizia falsa).
  • Cina hà implementatu una serie di misure chì custituiscenu essenzialmente una distanza sociale, per esempiu, limitendu u numeru di persone chì ponu aduprà ristoranti è in particulare regulendu a distanza trà e persone è trà e tavule.Misure simili s'applicanu à l'uffizii è à l'altri imprese in parechje cità. L'impiegatori di Pechino sò stati diretti à permette solu 50% di e so forza di travagliu per assistisce à u so postu di travagliu, cù tutti l'altri obligati à travaglià remotamente.
  • Ancu se a Cina hà cuminciatu à allevà e restrizioni à i musei è i lochi publichi, sò state però introdutte una regulazione per limità u numeru di persone chì guadagnanu l'ingressu è per dumandà à e persone di portà maschere per riduce u risicu di contaminazione da virus.Sembra chì alcune attrazioni interne sò state urdinate di chjude di novu dopu a riapertura.
  • A Cina hà delegatu una responsabilità considerableu per l'implementazione à i Cunsiglii di quartieri lucali per assicurà chì l'accunciamentu è l'osservazione lucali sò fatti è chì i cunsiglii travaglianu strettamente cù e cumpagnie di gestione in quantu à l'edifici d'uffiziu è l'edificazioni residenziali per assicurà chì e regule sò strettamente seguite.

Avanzate

In più di ciò chì sopra, a Cina hà fattu una quantità di dichjarazioni destinate à aiutà l'imprese à sopravvive durante stu periodu di sfida è à stabilizà u cummerciu è l'investimentu straneru.

  • A Cina piglia diverse misure di supportu per ammorbidisce l'impattu considerableu di COVID-19 nantu à l'imprese, cumprese dumandà à i pruprietarii statali di riduce o esentate l'affittu è incuraghjendu i pruprietarii privati ​​à fà u listessu.
  • E misure sò state introdotte per esentà è riducendu i contributi di l'assicuranza suciale di i patroni, esentendu l'IVA per i contribuenti di piccula scala severamente affettati, allargendu u terminu massimu di riportu per perdite in 2020 è rinviendu e date di pagamentu di l'impositu è ​​l'assicuranza suciale.
  • Ci sò state recenti dichjarazioni da u Cunsigliu di Statu, MOFCOM (Ministeru di u Cummerciu) è NDRC (Cumissione Naziunale di Sviluppu è Riforma) in quantu à l'intenzione di a Cina di fà più faciule l'investimentu straneru (si prevede chì i settori finanziarii è di i veiculi in particulare seranu benefiziu). da questi rilassamenti).
  • Cina hà riformatu a so lege d'investimentu straneru per qualchì tempu.Ancu s'è u quadru hè statu promulgatu, ci sò previste più regulazioni dettagliate in quantu à a precisione di u novu regime.
  • A Cina hà sottolineatu u so scopu di eliminà e differenze trà e cumpagnie investite straniere è e cumpagnie naziunali è assicurà l'equità è u trattamentu uguale in u mercatu cinese.
  • Comu nutatu sopra, a Cina hà pigliatu un approcciu flessibile à e diverse restrizioni chì hà impostu à i centri di pupulazione.Mentre apre u Hubei, ci hè statu un novu focus in quantu à a necessità di prudenza annantu à i risichi assuciati à i pazienti asintomatici.Face novi sforzi per ricercà ulteriormente i risichi è l'alti funzionari anu fattu dichjarazioni avvistendu e persone in Wuhan è in altrò di cuntinuà à piglià precauzioni.

Tempu di Postu: Apr-08-2020